e-golf: uradni taksi MOL se bo lahko odpeljal do Kopra in nazaj

Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf Foto: Volkswagen Volkswagen e-golf
Električni avtomobili so postali tako uporabni, da se brez strahu in zamude z njimi odpravite iz Ljubljane v Portorož. Potem, ko so pri Renaultu v Parizu predstavili izboljšanega zoeja z, po zagotovilih Renaulta, realnim dosegom 300 kilometrov z enim polnjenjem baterije, so realni doseg za 50-odstotkov povečali tudi volkswagen e-golf.
Oglej si celoten članek

Volkswagen je izboljšanega električnega e-golfa premierno predstavil na avtomobilskem salonu v Los Angelesu. Ja, to je ta e-golf, ki v Ljubljani nosi ime Eurban. Oziroma izboljšana verzija uradnega električnega taksija MOL-a, ki bo potem, ko bo na voljo v Sloveniji zmogel s polno baterijo narediti do 200 kilometrov (govorimo o realnih kilometrih) ali 50 odstotkov več kot pred izboljšavami. Pri VW trdijo, da je možno z njim ob eko vožnji v idealnih razmerah prevoziti tudi do 300 kilometrov brez ustavljanja - po kriterijih "novega evropskega voznega cikla" (NEVC).

Doma napolnjen v šestih urah

Volkswagen bo v e-Golf (modelsko leto 2017) vgrajeval novo litij-ionsko baterijo, katere kapaciteta se je s 24,2 kWh povečala na 35,8 kWh. V času ene ure se baterija na hitri polnilni postaji (DC/40 kW) lahko napolni na 80 odstotkov. Čez noč ali med službo pa se baterija na stenski polnilni postaji (AC/7,2 kW) lahko 100-odstotno napolni v manj kot šestih urah.

Energija se zdaj še bolj suvereno kot prej pretvarja v pogonsko moč: elektromotor razvije zdaj 100 kW, kar je 15 kW več kot pri prvi različici e-golfa. Hkrati se je največji navor električnega agregata povečal z 270 Nm na 290 Nm. Povprečna poraba znaša po kriterijih "novega evropskega voznega cikla" (NEFZ) 12,7 kWh/100 km. Lokalnih izpustov ni. Volkswagen je z modelskim letom 2017 izboljšal tudi vozne zmogljivosti. Brezemisijski štirivratnik pospeši do hitrosti 100 km/h v 9,6 sekunde. Najvišja hitrost znaša 150 km/h.

Tudi e-golfu vse tehnološke dobrote

Baterijski model ima v primerjavi s prejšnjo generacijo poleg večjega dosega tudi več moči in inovativnejšo opremo. Pri Volkswagnu so ravno prejšnji teden predstavili temeljito prenovljenega golfa. Vse relevantne novosti je dobila tudi najnovejša različica e-golfa – vključno s spremenjenim sprednjim delom in zadkom z novimi žarometi in zadnjimi lučmi, oboje s celostno LED-tehnologijo.

Ena od novosti v e-golfu je aktivni informacijski zaslon (digitalni instrumenti). Volkswagen poleg tega kot prvi na svetu prihaja na trg z električnim avtomobilom, v katerem lahko funkcije upravljamo z gestami.

Serijska oprema vključuje tudi novi multimedijski sistem Discover Pro. Na voljo so spletne storitve e-Remote (med drugim vklop/ izklop polnjenja baterije in standardnega klimatiziranja) in Guide & Inform ter vmesnik za pametni telefon App-Connect (z opcijami MirrorLink za Android, CarPlay za Apple in Android Auto za Google).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.