Kia je nedavno pokazala fotografije novega sportaga namenjenega azijskemu trgu, zdaj pa so na spletu objavili tudi prve skice evropske različice, ki jo bodo proizvajali na Slovaškem, v Žilini in se razlikuje od azijske.
Posebnost pri obliki nove generacije sportaga bo prilagojenost evropskemu trgu, saj so se pri korejski znamki odločili, da bodo na azijskih in ameriških trgih prodajali po videzu nekoliko drugačen avto. Če so torej še pred kakim desetletjem avtomobilske znamke težile k čim bolj uniformiranemu globalnemu pristopu "en avto za vse trge", se Kia zdaj vrača k regionalnemu pristopu, ki ga imenuje "poenotenje nasprotij".
Kot je znano, bo novi sportage na voljo s standardno in daljšo medosno razdaljo (zadnja različica bo namenjena za kitajski trg), vendar v obeh primerih z bistveno spremenjeno zasnovo v primerjavi s prejšnjo generacijo.
Revolucija tudi v kabini
Na originalnih fotografijah azijskega sportaga je opaziti masivno zračno režo s spodnjim delom v črni mrežici. Ob njej so dnevne luči v obliki bumeranga, poudarjen je zadnji stebriček oziroma "mišičasta ramena", zadnje luči so trendovsko povezane z led trakom.
Pri znamki Kia pravijo, da bo imela evropska različica bolj kompakten in "pustolovski" profil, pri tem pa bo ostala zvesta omenjenemu oblikovalskemu jeziku. Tretje stransko okno je izginilo, nadomestil ga bo pametno oblikovan steber, celoten zadnji del bo bolj kompakten, črna streha pa naj bi dodatno poudarila ostre črte karoserije. Mere naj bi bile podobne kot pri sorodniku hyundaiju tucsonu, kar pomeni, da bo evropska različica za približno 160 mm krajša v primerjavi z azijsko, s skupno dolžino okoli 4,5 metra.
Kia je pred tem predstavila tudi revolucionarno kabino sportaga. Vgradili so velikanski in celo rahlo ukrivljen enoten zaslon. Ta bo hkrati služil tako za voznikove podatke kot za sredinski infozabavni sistem. Nekaj podobnega smo doslej videvali v mercedesih, a takšen ukrivljeni zaslon v "ljudskih" avtih je tehnična novost.