Družinska idila

Foto: Žurnal24 renault grand scenic Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 renault grand scenic
Avtomatika in nekaj koristnih dodatkov ob primerni motorizaciji grand scénicu dodata še bolj družinsko noto za primerno ceno.
Oglej si celoten članek

Kaj sodobni družinski oče pričakuje od sodobnega družinskega avtomobila? Da je zajetno prostoren za pet potnikov, po potrebi pa še za dva manjša dodatna kričača. Da so sedeži v drugi klopi neodvisno pomični in preprosto zložljivi. Da je v prtljažniku dovolj prostora za družinskega psa in vso navlako za piknik. Da ima za ukazno ploščo vse pod nadzorom prek všečnih merilnikov na TFT-zaslonu, vajeti pa drži v rokah prek prijetnega volana. Da se sedi udobno. In seveda pelje tudi, brez zardevanja ob golobradcih v kvazišportnih vozilih, ki imajo na grbi že kakšen križ in izzivajo pred semaforji ali po levem pasu avtoceste.

Vse to grand scénic s 110-kilovatnim dizelskim motorjem in opremo privilege vsekakor ima. Omenjena izvedenka je mišljena kot vrh ponudbe, zato je že serijsko opremljena s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom z možnostjo ročnega pretikanja. Zapišemo lahko, da naveza z motorjem deluje namembnosti primerno, mogoče je tako naglo speljati kot se predajati udobju pri višjih hitrostih, ne gre pa pričakovati naglih kick-downov ali česa podobno razgrajaškega. Negativno nas je presenetila poraba, saj je med 8,5 in 9,5 litra na sto kilometrov realnost.

Foto: Žurnal24 Sedem sedežev le, če jih potrebujete
Grand scénic ni postavljač in niti noče biti. Kljub bolj umirjeni podobi pa na cestah nikakor ni neopazen, pri čemer poleg same velikosti glavno vlogo nosijo velika svetila, zlasti zadnja, ki se kot bumerang zajedajo v bočni del. V uredništvu smo si edini, da je takšna rešitev precej bolj posrečena od oblike, ki jo ima manjši brat brez pridevnika grand. Dodaten vložek  v podaljšano različico je tako v več pogledih dobra naložba, tudi zaradi pripadajočega 564 litrov (208 litrov ob 7 sedežih) velikega prtljažnika. Namig – če res ne potrebujete dveh dodatnih sedežev, okoli 650 evrov raje vložite kam drugam, saj v zameno dobite tudi bolj uporaben prtljažnik.

Podvozje z volanskim mehanizmom je ukrojeno za mehkobno nabiranje kilometrov, malce manj se znajde na hitrih grbinah, v ovinkih zna biti kljub meram dovolj agilno. Za kaj več pa bo moral očka iz prvega odstavka pogledati malce prek francoskih meja.

Foto: Žurnal24

 

Privlačna notranjost
Glede udobja je avtomobil prepričljiv. Začne se že z všečnim svetlo-temnim vzorcem notranjosti z dodatki imitiacije lesa in aluminijem, nadaljuje s kombinacijo tkanine in usnja na udobnih sedežih, ki pa brez doplačil niso ogrevani, niti elektrificirani. Klima je dvoobmočna, iz lanskega testnega grand scénica nam je ostalo v spominu, da ima poleti nekaj težav s poletno vročino. Naložba v navigacijski sistem TomTom Carminat z dodano kamero za vzvratno vožnjo in sprednjimi senzorji se nam zdi zelo smiselna naložba, saj ima Slovenijo v malem prstu (oziroma SD-kartici), na otip zelo dober volan ponoči ni osvetljen. Ksenonske luči je treba doplačati, na seznamu pa žal ni kakšne dobrote v smislu radarskega tempomata, merilnika varnostne razdalje, HUD-a, BLIS-a ali kakšnega podobnega sistema, ki jih premorejo neposredni tekmeci. Se pa malce odkupi s serijskim prostorčnim vstopom in zagonom.

28.370 evrov je po našem mnenju primerna cena glede na dobljeno, saj ponuja dobro kombinacijo. A kakšen kompromis tudi ostane.

PODATKI O VOZILU (renault grand scénic privilege dci 150 BVA 7s)
Motor:
1995 ccm, štirivaljni, dizelski
Moč in navor: 110 kW (150 KM) pri 4.000 vrt./min, 360 Nm pri 1750 vrt./min
Zmogljivosti: 200 km/h, 10 sek od 0 do 100 km/h
Poraba: 184 g CO2/km
Mere (D x Š x V v mm): 4560  x 2077 v 1645, 1647 kg
Prtljažnik (v litrih): 208 - 564 - 2063
Varnost: ***** (91 % za varnost ob trkih)
Cena (v €): 26.290 (osnovni)/ 28.370 (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.