Audi bo v obe lokaciji v Nemčiji, Ingolstadt in Neckarsulm, usmeril osem milijard evrov. S tem želi zagotoviti, da bo leta 2020 vodilni proizvajalec avtomobilov višjega razreda.
Audi je v prvih 11 mesecih leta 2012 sicer nekoliko zmanjšal zaostanek za rivalom iz Münchna, a je še vedno precej za njim. Do konca novembra je namreč prodal 1,34 milijona avtomobilov, kar je 13 odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2011. BMW pa je svojo prodajo okrepil za 10 odstotkov na 1,67 milijona avtomobilov.
V BMW sicer nimajo namena zlahka prepustiti mesta prvega med proizvajalci avtomobilov višjega razreda. Med drugim so se odločili zvišati izdatke za raziskave in razvoj. Sicer so v zadnjih dveh letih v BMW za investicije namenili 5,4 odstotka vrednosti prihodkov od prodaje. Pri Audiju je ta številka presegla šest odstotkov.
Drugi odpuščajo, Nemci investirajo
Nemški avtomobilski proizvajalec Audi bo z obsežnimi investicijami poskušal znižati zaostanek za rivalom BMW. Kljub krizi v območju evra bo hčerinsko podjetje koncerna Volkswagen do leta 2016 v nove proizvode in tovarne ter razširitve obstoječih tovarn vložilo okoli 13 milijard evrov.