Z njimi crafter porabi tudi za tretjino manj goriva, ob za četrtino nižjih stroških vzdrževanja pa je crafter skoraj popolno dostavno vozilo.
Za desetino večja nosilnost
Poleg boljših rezultatov pri porabi in emisijah pa so pri Vwju uspeli crafterju znižati tudi težo vozila za 90 kilogramov, posledično pa se je za toliko povečala tudi nosilnost. Dodali pa so mu tudi brezplačno jamstvo za tretje leto uporabe in do 250 tisoč prevoženih kilometrov, kar stroške lastništva še dodatno zniža.
Še vedno pa crafter ponuja tri masne razrede: tri, 3,5 in pet ton, tri medosne razdalje in štiri osnovne različice (furgon, kombi, kesonar in šasija). Ob tem sta furgon in kombi na voljo še z dvema različnima višinama strehe, pri furgonu pa je na voljo tudi podaljšana karoserijska izvedba. Tu je tudi potniška različica Hannover, ki lahko naenkrat prepelje do 19 ljudi.
Za pogon sedaj skrbijo tri različice 2,0 TDI motorjev, ki so nadomestile predhodne 2,5-litrske, zmorejo pa 80 ,100 in v biturbo različici 120 kW. Slednji motor kljub veliki moči porabi v povprečju le 7,2 litra goriva in v ozračje izpusti le 189 gramov emisij CO2, medtem, ko je enako močan predhodnik v povprečju porabil kar 9,9 litrov in 261 gramov emisij CO2. To so dosegli z vgradnjo ekoloških tehnologij kot so sistem start&stop, rekuperacijo zavorne energije ter vgradnjo tempomata in daljšimi prestavnimi razmerji.
Menjalnika sta dva in sicer je v osnovi šest stopenjski ročni, za doplačilo pa si lahko omislite tudi prav tako šest stopenjsko avtomatiko.
Letos 200 vozil
Cene se furgonu z nosilnostjo treh ton (oznaka 30) pričnejo pri 21.828 evrih, za takšnega z višjo streho pa boste odšteli najmanj 23.869 evrov. Za furgona 35 boste odšteli najmanj 25.639, za furgona 50 pa 31.628 evrov. Cene za kombi pa se gibljejo od 34.508 (kombi 30) do 37.835 evrov (kombi 35). Za šasijskega crafterja boste odšteli 19.870 (šasija 30), 22.834 (šasija 35), do 28.201 evrov (šasija 50), za kesonarja pa 21.409 (kesonar 30), 24.382 (kesonar 35) , do 30.783 evrov (kesonar 50). Cene veljajo za osnove različice. Letos želijo pri VWju prodati okoli 200 vozil. Naslednje leto pa pride na trg še različica s stalnim štirikolesnim pogonom, reduktorjem in zaporo diferenciala.
Dostavnik pete podaljšane faze
Crafter je tako kot pred prenovo največji dostavnik znamke VW, za razliko od predhodnika, kjer je bil poleg prostornosti in uporabnosti tovorne kabine poudarek na obliki in večji količini opreme, ki smo je vajeni pri osebnih avtomobilih, pa so sedaj v ospredju tehnologije za doseganje nižjih izpustov.