Napovedi o vračanju popustov in s tem nižanjem cen novih avtomobilov se uresničujejo. Potem ko je prejšnji teden znamka Tesla precej znižala cene nekaterih svojih modelov, je bilo po mnenju analitikov le vprašanje časa, kdaj bodo temu sledili tudi tekmeci. Ohranjanje tržnega deleža je namreč v časih prehoda na baterijska vozila ključna zapoved uveljavljenih znamk, če želijo na dolgi rok ohraniti kolikor toliko enake prihodke. O tem, da se cene hkrati s kopičenjem ponudbe znižujejo tudi v slovenskih salonih, smo že pisali.
Zdaj pa smo priča, kako prek noči lahko cena za nov avto pade tudi za četrtino. Takšen je primer modela ford mustang mach-E, ki ga znamka postavlja ob bok Teslinemu modelu Y. Potem ko je bila vstopna cena Fordovega križanca krepko prek 60 tisoč evrov, je na evropskih trgih močno padla. Tudi v Sloveniji.
Stari cenik slovenskega Forda (iz oktobra 2022) je vstopno ceno za mach-E (standardni doseg, osnovna oprema) postavljal na 69.900 evrov, s premium opremo pa na 79.200 evrov.
Po novem bi lahko mustanga mach-E s standardno baterijo in osnovno opremo domov odpeljali že za 52.279 evrov, kažejo podatki na trgovčevi spletni strani, ki upoštevajo njihovo financiranje. V razstavnem prostoru pa smo naleteli na vozilo iz zaloge z nekaj dodatne opreme, ki je imela staro ceno postavljeno na 71.370 evrov. Nova oglaševana cena tega avta s popustom je 54.989 evrov. Razlika v ceni je skoraj četrtinska.
Izvedenka s štirikolesnim pogonom je do sedaj stala od 75.900 evrov dalje. Nova cena je 56.437 evrov s financiranjem oziroma malenkost pod 60 tisočaki brez njega.
Kar za 26 tisočakov se je pocenil najmočnejši in najprestižnejši mach-E GT (AWD, 358 kW/487 KM). Namesto stare cene najmanj 95.500 evrov lahko stranka domov odpelje vozilo že za slabih 69 tisoč evrov, brez financiranja pa za dobre tri tisočake več.
Kdo bo še popustil
Fordova poteza je na neki način pričakovana. Analitik Peter Nagel iz specializiranega podjetja Management Consulting je za Automobilwoche napovedal, da bodo Teslinemu agresivnemu zniževanju cen sledili tudi pri drugih znamkah. Za zdaj si to lahko še privoščijo, saj so bile marže v času pomanjkanja avtomobilov zelo visoke.
Finančni šef Renaulta Thierry Pieton je za Automotive News Europe napovedal, da se bodo pri znamki skušali izogniti cenovni "spirali" in bodo vztrajali pri zastavljenih cenah za njihov električni model megane. Predvsem jih takšni popusti skrbijo zaradi ostanka vrednosti vozil.
Clio se spomnim cene pred leti AKCIJA 8990€
Jutri grem na Refault in zahtevam 3k popusta
A če kupiš tri dobiš extra popust?