Dobra novica: nov avto za manj kot 15 tisoč evrov

Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10 Foto: Hyundai hyundai i10
Majhni mestni avtomobili so segment, ki je izgubil že veliko pripadnikov in jih še izgublja. Obstajajo pa izjeme, ki potrjujejo pravilo, in eden takšnih je hyundai i10, ki je osvežen na voljo v Sloveniji.
Oglej si celoten članek

Dobra novica je, da se prenovljeni hyundai i10 še vedno uvršča med avtomobile, ki stanejo manj kot 15 evrskih tisočakov. Z 1,0-litrskim 49,3 kilovatnim trivaljnikom je namreč v različicah opreme comfort in style na voljo za 13.950 oziroma 14.950 evrov, različica comfort z 1,2-litrskim štirivaljnikom z močjo 61,8 kilovata pa stane 14.650 evrov. Najdražji hyundai i10 1,2 premium sicer stane 17.050 evrov, za športni paket N-line pa je treba k temu prišteti še 750 evrov.

Foto: Hyundai hyundai i10

Hyundai je sicer podrobnosti o osveženem hyundaiju i10 objavil že februarja, ki je bilo znano, da velikih sprememb pravzaprav ni, ampak gre če za manjše lepotne popravke. Malček je po novem na voljo z devetimi barvami karoserije, med katerimi sta novi siva "lumen grey" in modra "meta blue". Še naprej je na voljo tudi z možnostjo črne strehe, na voljo pa so tudi preoblikovana 15-palčna platišča. Drugačne so tudi led dnevne luči, ki nimajo več vzorca "marjetice", ampak so razvrščene v obliki romba, drugačni so tudi žarometi, nov vzorec pa so namenili tudi zadnjim lučem.

Foto: Hyundai hyundai i10

V notranjosti izstopa nova modra barva ambientne osvetlitve. Digitalna armaturna plošča z diagonalo 4,2 palca je serijska, prav tako pa tudi 8-palčni osrednji zaslon infozabavnega sistema z možnostjo nadgradenj zemljevidov po zraku. Sistem za preprečevanje čelnega trka po novem prepozna tudi pešce in kolesarje, sistem pa voznika opozori tudi, če so odprta zadnja vrata.

Pogonska tehnika ostaja enaka, kar pomeni, da sta na voljo 1,0-litrski trivaljnik in 1,2-litrski štirivaljnik v kombinacijah s petstopenjskim ročnim ali petstopenjski robotiziranim menjalnikom. Ostaja tudi športna različica N-line, ki je na voljo s turbobencinskim trivaljnikom 1,0 T-GDi, ki deluje v kombinaciji s petstopenjski ročnim menjalnikom.

dezurni@styria-media.si

Foto: Hyundai hyundai i10

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 10:12 22. Avgust 2023.

    Hočejo prodat jajca v žaklju

  • 09:17 22. Avgust 2023.

    Slovenščina da te kap! Izpod ??? Tisoč evrov. Kje ste se novinarji učili slovenski jezik?

  • 09:08 22. Avgust 2023.

    Kia picanto stane manj

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.