Dobra novica je, da se prenovljeni hyundai i10 še vedno uvršča med avtomobile, ki stanejo manj kot 15 evrskih tisočakov. Z 1,0-litrskim 49,3 kilovatnim trivaljnikom je namreč v različicah opreme comfort in style na voljo za 13.950 oziroma 14.950 evrov, različica comfort z 1,2-litrskim štirivaljnikom z močjo 61,8 kilovata pa stane 14.650 evrov. Najdražji hyundai i10 1,2 premium sicer stane 17.050 evrov, za športni paket N-line pa je treba k temu prišteti še 750 evrov.
Hyundai je sicer podrobnosti o osveženem hyundaiju i10 objavil že februarja, ki je bilo znano, da velikih sprememb pravzaprav ni, ampak gre če za manjše lepotne popravke. Malček je po novem na voljo z devetimi barvami karoserije, med katerimi sta novi siva "lumen grey" in modra "meta blue". Še naprej je na voljo tudi z možnostjo črne strehe, na voljo pa so tudi preoblikovana 15-palčna platišča. Drugačne so tudi led dnevne luči, ki nimajo več vzorca "marjetice", ampak so razvrščene v obliki romba, drugačni so tudi žarometi, nov vzorec pa so namenili tudi zadnjim lučem.
V notranjosti izstopa nova modra barva ambientne osvetlitve. Digitalna armaturna plošča z diagonalo 4,2 palca je serijska, prav tako pa tudi 8-palčni osrednji zaslon infozabavnega sistema z možnostjo nadgradenj zemljevidov po zraku. Sistem za preprečevanje čelnega trka po novem prepozna tudi pešce in kolesarje, sistem pa voznika opozori tudi, če so odprta zadnja vrata.
Pogonska tehnika ostaja enaka, kar pomeni, da sta na voljo 1,0-litrski trivaljnik in 1,2-litrski štirivaljnik v kombinacijah s petstopenjskim ročnim ali petstopenjski robotiziranim menjalnikom. Ostaja tudi športna različica N-line, ki je na voljo s turbobencinskim trivaljnikom 1,0 T-GDi, ki deluje v kombinaciji s petstopenjski ročnim menjalnikom.
Hočejo prodat jajca v žaklju
Slovenščina da te kap! Izpod ??? Tisoč evrov. Kje ste se novinarji učili slovenski jezik?
Kia picanto stane manj