Dosedanji SLS AMG z markantnimi galebjimi vrati se je torej po petih letih vdane službe (lani je posredoval kar na 10 od 19 dirk) upokojil, v njegove čevlje pa stopa stvaritev slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika in njegovih pomočnikov, saj bo mercedes-AMG GT S odslej tisti avtomobil, ki ga bodo nadzorniki vsake dirke poslali na progo, ko bodo na njej tekmovalci delali "štalo," ali pa se bodo vremenske ter druge okoliščine tako spremenile, da bo potrebno umiriti tempo dirke.
Varnostni avto je sicer ves čas dirke pripravljen v boksih, da se na poziv vodstva dirke postavi na čelo dirkalnikov. Da se to zgodi kolikor je mogoče hitro, pri GT S poskrbi 4,0-litrski V8 biturbo motor s 375 kW (510 KM), ki avto požene do prve stotice v 3,8 sekunde, najvišja hitrost pa je kar 310 km/h, zato dirkalnikom pravzaprav ne bo potrebno kaj prida zavirati za njim.
In če se so se ljubitelji F1 v minuli sezoni zaradi novih pravil pridušali, da so dirkalniki postali le še brenčeči stroji, za varnostni avto ta pravila ne veljajo. Še več, GT S ima posebej prilagojen izpušni sistem, tako da je ropot iz cevoi še bolj "emocionalen", pravijo pri AMG-ju.
Avto je seveda posebej prilagojen za pisto, v njem so dodatni zasloni za spremljanje dirke in telekomunikacijske povezave, na zunaj pa ima dodatno vgrajene rumene bliskajoče LED sijalke. Ko nevarnost mine in lahko dirkalniki zapeljejo mimo varnostnega avtomobila, pa se oranžne sijalke spremenijo v zelene. Tako kot dirkalniki ima tudi GT S nameščeni dve kameri.