Prva nesreča med motoristom in osebnim vozilom se je zgodila na Raubarkomandi, druga, kjer sta trčila motorist in voznik osebnega vozila pa v Kanalu.
Kritični so predvsem spomladanski meseci, ko vozniki motornih enoslednih vozil še niso dovolj kondicijsko pripravljeni na vožnjo, asfalt je še mrzel, s cest pa še ni odstranjen pesek, ki je ostal od posipanja v zimskem času. Tretji dejavnik, ki vpliva na varnost navedenih vozil, je, da drugi udeleženci v prometu v tem času še niso povsem vajeni motoristov.
Nasveti policije
Motoristi naj se v levih ovinkih izogibajo sredinske črte, sicer je njihova glava tudi meter globoko po smernem vozišču za nasprotni promet.
Če nimajo ABS-zavor, naj v dežju ali na spolzkem vozišču ne zavirajo na talnih označbah.
Predvsem v ovinkih naj se motoristi izogibajo asfaltnim površinam, na katerih je posut pesek, razlito olje in podobno.
Motoristi morajo biti še posebej pozorni zjutraj, ko so temperature še vedno nizke, asfalt pa mrzel in velikokrat moker. Po podatkih policije se največ hudih nesreč med motoristi zgodi ravno v takih razmerah.
Eno najpomembnejših, če ne najpomembnejše opravilo je natančen pregled pnevmatik. Poglejte, ali so vidne kakšne poškodbe, preglejte globino profila in tlak.
V glavnem nimam nič proti motoristom, samo upam pa da ne nastrada nekdo drugi udeleženec v prometu zaradi preseravanja motoristov …
imajo absolutno,če nene ravno gre skoz križišče kak tovornjak.
Dober motorist,mrtev motorist?