Romuni so očitno mojstri za kleščenje proizvodnjih stroškov, zaradi katerih lahko na trg dajejo cenovno ugodna, zaradi vgrajene preizkušene tehnike pa tudi trpežna vozila. Recept, ki se je v preteklosti že obnesel pri modelih sandero, logan in drugih, bodo očitno ponovili še pri novem malčku, ki bo po poročanju Auto Bilda luč sveta ugledal na začetku leta 2015.
Kot trdi ugledna nemška avtomobilistična revija, ki se sklicuje na dobro obveščene vire, bo novinec postavljen na podaljšano platformo twinga II, ki ga trenutno še vedno izdelujejo v Revozu. Zaradi daljše medosne razdalje pa bi imel Daciin malček pet vrat, v prtljažniku pa okoli 250 litrov prostora. Za pogon naj bi skrbela le po en dizel in bencinar, oba z okoli 55 kilovati. Servo volan naj bi bil na voljo le za doplačilo, mogoče pa si bo omisliti infotainment, kot ga poznajo zadnji Daciini modeli.
V Revozu ne poznajo teh načrtov
Ali bodo novega Daciinega malčka morda proizvajali "slovenski" stroji iz Revoza, smo povprašali tudi v Novo mesto. A Nevenka Bašek Zildžovič, tiskovna predstavnica Revoza, nam je zatrdila, da z načrti, da bi Dacia uporabila platformo twinga, niso seznanjeni. Prav tako nimajo v načrtu, da bi odvečne stroje, ki so doslej proizvajali twinga, po zagonu projekta Edison (twingo III in smart) oddali v uporabo Dacii.
zakaj bi pa v revozu moral kaj vedeti tem, osli dolenjski...