Cupra terramar močno dviguje temperament med družinskimi suvi

Foto: Cupra Cupra terramar Foto: Cupra Cupra terramar Foto: Cupra Cupra terramar Foto: Cupra Cupra terramar Foto: Cupra Cupra terramar Foto: Cupra Cupra terramar Foto: Cupra Cupra terramar
Cupra je predstavila kompaktni suv terramar, ki pod športnim videzom in nastavitvami ohranja klasične bencinske pogone.
Oglej si celoten članek

Španska znamka Cupra v lastništvu Volkswagna nadaljuje s širjenjem palete vozil, s katero počasi a vztrajno zavzema mesto, ki ga je imela pred njo znamka Seat. 

Pri Cupri so pri uvajanju novih modelov pragmatični in hkrati z baterijskimi avti ne pozabijo na tiste, ki še vedno prisegajo na klasične termične motorje. 

Še več fotografij si oglejte v fotogaleriji.

Model terramar si še najlažje predstavljamo kot tehnično bližnjega sorodnika Volkswagnovemu tiguanu ali Škodinemu kodiaqu. Ali pa bodočemu audiju Q3. Prostor mu je odstopil model seat tarraco, ki se po eni generaciji poslavlja. 

Cupra je seveda platformi MQB evo vdahnila svojo obliko, ki je precej bolj izzivalna in agresivna, tako kot smo vajeni od ostalih sorojencev. Predvsem sta značilna ostro zašiljen prednji del in čez celotno širino razsvetljeni zadek. Skupna dolžina avta je sicer nekaj prek 4,5 metra. 

Foto: Cupra Cupra terramar

Notranjost prav tako deluje rodbinsko znano, a s pomembnimi detajli, značilnimi le za Cupro. Tu so športni volan, pa detajli v bakreni barvi, tudi sredinska konzola oblikovno spominja na kakšnega prestižnega športnika. Bolj tipična sta dva velika LED zaslona, sredinski 12,9-palčni je osrednja točka zmogljivega infotainmenta. Športni sedeži so serijski, odeti so v reciklirane materiale. 

Bilo bi čudno, če ne bi Španci podvozja prilagodili po svoje. V primerjavi s sorodniki je terramar potisnjen za 10 milimetrov nižje k tlom in ima spredaj drugače nastavljen kot koles. Standardno je progresivno krmiljenje, prav tako dinamičen nadzor blažilnikov.

Foto: Cupra Cupra terramar

Cupra terramarja poganjajo bencinski motorji. Vstopni je 1,5 eTSI mehki hibrid s 110 kW (150 KM). Sledi  klasični 2,0 TSI zs 150 kW (204 KM), ki pa ima še močnejšo "GTI" različico s 195 kW (265 KM). V tem primeru je serijski 4Drive štirikolesni pogon. 

Na ceniku pa bosta tudi dva priključna hibrida in sicer s 150 kW (204 KM) in 200 kW (272 KM). Doseg samo na baterijo bo do 100 kilometrov, omogočala bosta hitro polnjenje z močjo do 50 kW.

Cupro terramarja so zasnovali v Španiji, izdelovali pa ga bodo v madžarskem Györu vzporedno z audijem Q3. Prve dobave se bodo začele na začetku prihodnjega leta, cene pa bodo znane v prihodnjih mesecih. 

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.