Volvo je svojega križanca – model V70 cross country predstavil že leta 1997, 16 let kasneje pa mu sledi model V40 cross country.
Croos country je gledano z vidika terenskih zmogljivosti postavljen pod modele XC, ki so veliko robustnejši. V40 ima zgolj za 40 milimetrov dvignjeno karoserijo, zato se sedi višje, od klasičnega modela pa ga boste hitreje ločili po številnih trpežnih kontrastnih plastičnih dodatkih zunanjosti, ki zamenjujejo obilico kroma. Na strehi ima nosilce, v zadnji odbijač je integrirana plošča proti drsenju. Kolesa so velikosti od 16 do 18 palcev.
Ohranja premium občutek
Naslonjala dvodelne klopi zadaj (60/40) se priročno zložijo, za prevoz daljših predmetov se lahko zloži tudi prednji sopotnikov sedež. V predelu za tovor je uporabno dvojno dno, med dodatki je mehka in jeklena mreža, dodatno dno ima tudi kljuke za torbe. Da so inženirji pri oblikovanju vozila mislili na vse podrobnosti, kaže posebno oblikovan prostor za strgalo za led v obeh sprednjih vratih.
Pet agregatov, trije menjalniki, tudi štirikolesni pogon
Motorno paleto sestavlja pet pogonskih agregatov. Šibkejši od dveh bencinskih motorjev T4 GDI razvije 132 kilovatov moči (180 KM), močnejši 2,5-litrski T5 motor pa 187 kilovatov moči (254 KM). Slednji je edini, ki ponuja kombinacijo s štirikolesnim AWD-pogonom, ostali imajo sprednji pogon.
Na dizelski strani je najšibkejši 1,6-litrski D2 motor s 84 kilovati (115 KM), ki ima povprečno tovarniško porabo 3,8 litra na 100 prevoženih kilometrov, v zrak pa izpusti 99 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Po moči mu sledita 2,0-litrski D3 turbodizel s 110 kilovati (150 KM) in petvaljni dvolitrski D4 turbodizelski motor s 130 kilovati moči (177 KM).
Od klasičnega V40 je cross country dražji za okoli 1.200 evrov. Cene se pričnejo pri 24.110 evrih, kolikor stane dizelski D2 z opremo base, in končajo pri 40.012 evrih za najmočnejši bencinski model s štirikolesnim pogonom in opremo summum.
Crossover za tiste, ki želijo več
V40 je dobil svojo drugo karoserijsko različico. Cross country je mestni križanec, namenjen tistim, ki si občasno želijo nekaj več avanture, a ne na račun udobja in premium občutka. Švedi svojega novinca cenijo od 24.110 do 40.012 evrov.