"Črni" Mercedes-AMG GT je najhitrejši serijski avto "zelenega pekla"

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series
Mercedes-AMG GT black series je podrl dosedanji rekord najhitrejšega serijskega avta na Nürburgringu.
Oglej si celoten članek

Najbolj dirkaška verzija še vedno serijskega mercedesa je dokazala, da ji v kombiniranemu divjanju skozi ovinke in po ravnini ni para na svetu. 6 minut, 43 sekund in 616 tisočink je novi rekord proge Nordschleife za serijske avtomobile. 

Oranžna zvezda je tako za dobro sekundo presegla rekord, ki ga je julija 2018 postavil lamborghini aventador SVJ. Mercedes je povsem tovarniški avto, ki pa že tako vozniku nudi precej dirkaških prilagoditev. Pnevmatike so bile klasične, edina modifikacija mehanikov, ki jo ne naredijo že v manufakturi AMG, je bila malenkostno znižanje blažilnikov. Avto ima sicer tudi tovarniške prilagodljiva difuzor spredaj in zadnji spojler, med vožnjo pa je mogoče nastavljati določene parametre delovanja pogona. 

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series

Za volanom mercedesa je bil dirkač serije GT3 Maro Engel. Nad avtom je bil impresioniran, saj je bil po njegovih besedah celo hitrejši od njegovega dirkalnega avta iz GT3. Na delu skoraj 13-kilometrske proge, imenovane Döttinger Höhe, je avto dosegel 300 km/h, je povedal, hkrati pa opozoril, da je bilo mogoče zaradi možnosti številnih nastavitev avto ukrojiti povsem po njegovih vozniških željah.

Foto: Mercedes-AMG Mercedes-AMG GT black series

Avto poganja 4,0-litrski V8 bitrubo, ki je najmočnejši osemvaljnik v zgodovini AMG. Zaradi številnih tehničnih prilagoditev zmore kar 537 kW (700 KM) pri 6.900 vrtljatjih, navora je 800 Nm in je na polno na razpolago v širokem polju med 2.000 in 6.000 vrtljaji. Dvovratnik se do prve stotice izstreli v 3,2 sekunde, do 200 km/h potrebuje manj kot devet sekund, najvišja hitrost pa je kar 325 km/h. 

Rekord z najbolj čislane steze na svetu bo gotovo pomagal upravičiti visoko ceno cestnega dirkalnika, ki je kar dvakrat višja od modela GT R Pro, doslej najvišjega v hiearhiji AMG. V Sloveniji se GT black edition po ceniku začne pri nekaj nad 500 tisoč evri.

Video divje vožnje si oglejte v spodnjem videu:

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:43 19. November 2020.

    Kje so dibili tega voznika? Po mojem je kakal med vožnjo. Naj mi dajo avto izbolšam za minuto čas.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.