Country tourer je tretja karoserijska različica nove insignie

Foto: Opel Opel insignia country tourer Foto: Opel Opel insignia country tourer Foto: Opel Opel insignia country tourer
Opel je po limuzinski grand sport in karavanski sports tourer različici nove, druge generacije svoje admiralske ladje, predstavila še tretjo različico insignie. Insignia country tourer prinaša robustnejši videz, štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora, za 20 mm večji odmik od tal.
Oglej si celoten članek

Tako kot v prejšnji generaciji bo insignia na voljo tudi v robustnejši različici s štirikolesnim pogonom in terenskimi poudarki. 

Zaradi povsem nove arhitekture je prostornejša in znatno lažja od predhodnice, tako kot grand sport in sports tourer pa prinaša vrsto inovativnih tehnologij. O tem si več preberite tukaj.
Drugačna je že na prvi pogled. Prepoznali jo boste po črnih zaščitnih oblogah ter srebrni zaščitni plošči spredaj in zadaj, ter dve kromani izpušni cevi, s čimer so oblikovalci poskrbeli za trpežen terenski videz novinke. Kdor želi še bolj individualno vozilo, bo lahko s pomočjo programa Opel Exclusive izbiral v neomejeni barvni paleti.

Nov osemstopenjski samodejni menjalnik in štirikolesni pogono

Posebnost je za 20 milimetrov večji odmik od tal, inovativni štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora in novo zadnje vzmetenje s petimi členi. Dve elektronsko nadzorovani večlamelni sklopki v sistemu štirikolesnega pogona nadomeščata običajni diferencial zadnje osi in zagotavljata natančnejši prenos moči posameznemu zadnjemu kolesu, ne glede na to, ali je podlaga utrjena, mokra, poledenela ali zasnežena.

Pri hitri vožnji skozi ostre ovinke sistem glede na položaj stopalke za plin in obračanje volana dodeli več navora zunanjemu zadnjemu kolesu, kar občutno zmanjša podkrmiljenje. Na ta način sistem v delčku sekunde in brez dodatnih voznikovih posegov stabilizira vozilo. Insignia je pri vožnji skozi ovinke zato natančnejša in se bolj spontano odziva na voznikove ukrepe. Rezultat je nevtralno vedenje vozila, ki ostane stabilno in ga je preprosteje krmiliti v vsaki situaciji.

Dodatno izpopolnjeno podvozje FlexRide je osnova za situaciji prilagojeno vožnjo. Sistem neodvisno ali glede na način ‘Standard’, ‘Sport’ ali ‘Tour’, ki ga je izbral voznik, nadzira in prilagaja blažilnike, krmiljenje, odziv dušilne lopute in točke prestavljanja (pri samodejnem menjalniku). Glavni del prilagodljivega podvozja je nova osrednja programska oprema ‘Drive Mode Control’, ki nenehno analizira informacije senzorjev in nastavitev ter prepoznava posameznikov vozni slog.

Ne spreglejte:

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.