Corvetta C7 je novi ponos Amerike

Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7 Foto: Chevrolet Chevrolet corvette C7
C7 je najmočnejša corvetta vseh časov. Novi rod legendarnega modela pomeni precejšen skok naprej v oblikovanju, zlasti zadka, hkrati pa z zmogljivostmi streže po samozavesti nemških konkurentov.
Oglej si celoten članek

Sedmi rod se je rodil ravno na 60. obletnico prve corvette, predstavljajo pa ga te dni v Detroitu. Prvi ameriški kupci bodo lahko po športnem volanu kupeja segli enkrat do poletja, Evropejci pa še vsaj nekaj mesecev kasneje.

Corvette C7 stingray je narejena na novo. Zrasla je tako po dolžini kot širini, ohranja pa nekatere značilne poudarke zadnjih generacij, kot je močno spuščen in zašpičen nos, ter silhueto dvojnih zadnjih svetil, a hkrati ne ostaja le pri evoluciji, saj je zadnji del nekaj povsem drugega, kot smo bili vajeni zadnje generacije. Omenjene zadnje luči so se namreč združile in postale oglate, mehkih prehodov je zelo malo, zadnje izpušne cevi pa so se združile na sredini in sedaj delujejo kot kakšna baterija havbic. Izstopna zračna reža za prednjimi kolesi je dobila podobo puščice.

Notranjost je po ameriško ukrojena, a sedaj s precej več pridiha kakovosti, da je v prvi vrsti voznik, kaže jasna ločnica med njegovim kokpitom in sovoznikovim "prostorčkom", dodane so vse moderne igračke in digitalni prikazovalniki.

Bistvo "vette" je seveda V8-motor, ki ohranja zajetnih 6,2 litra prostornine, a sedaj na zadnji par koles prenaša okoli 330 kilovatov (450 KM) in 610 NM navora. Menjalnik je ročni ali avtomatski 6-stopenjski, za šprint do stotice naj bi bilo zadostovale manj kot štiri sekunde, zavore naj bi bile notranjim organom že kar neprijazne, tudi sicer jo ustvarjalci opisujejo kot najmočnejšo in najbolj športno corvetto vseh časov, k čemur naj bi pripomoglo tudi zelo dobro (še neobjavljeno) razmerje med maso in močjo.

Med posebnostmi C7 je tudi nadimek stingray (morski bič), ki ga je nosila že druga generacija, izvira pa iz konceptnega tekmovalnega kabrioleta iz leta 1957. Ta je dobila posebno serijsko cestno različico, izdelovano med letoma 1963 in 1967, sedaj pa vsaka C7 že serijsko nosi to ime, s katerim se želi samozavestno postavljati ob bok evropskim športnikom tipa porsche 911 ali audi R8.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.