CLA shooting brake izziva

Foto: Andrej Leban Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Andrej Leban Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Žurnal24 Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Žurnal24 Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Žurnal24 Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Žurnal24 Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Andrej Leban Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Andrej Leban Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Andrej Leban Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Žurnal24 Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Andrej Leban Mercedes-benz CLA shooting brake Foto: Andrej Leban Mercedes-benz CLA shooting brake
Mercedes-benz CLA shooting brake želi z večjim prtljažnikom nadaljevati tam, kjer sicer prodajno zelo uspešni limuzini malce zmanjka moči. Zanimivo pa shooting brake deloma celo zasenči večjega C karavana. Postavlja se torej vprašanje - doplačati tistih 4.700 evrov?
Oglej si celoten članek

Mercedes-Benz še stopnjuje tempo v razredu manjših avtomobilov, s pomočjo katerih si je zadnjih nekaj let bistveno popravil prodajne bilance. Po enoprostorskem razredu B so v polno zadeli še s kupejevsko-limuzinsko različico serije A, po zgledu kupejevskega štirivratnika CLS pa so sedaj tudi pri CLA ponudili nahrbtnik. Ime shooting brake pove, da se noče omejiti na pravila, ki veljajo za klasičnega karavana, saj bi s tem verjetno moral žrtvovati nekaj svoje drznosti.

CLA shooting brake je namreč zelo všečno oblikovan avtomobil, v prvi vrsti namenjen mladim in mladostnim posameznikom ali družinam, ki tudi prek avtomobila radi izkazujejo svoj dinamični slog, hkrati pa potrebujejo več prostora. In tega ima shooting brake v prtljažniku presenetljivo veliko, saj uradni podatek navaja, da se pod zadnjimi vrati skriva kar 495 litrov prostora.

Povedano drugače, to je pet litrov več, kot ga nudijo karavanski razred C, BMW 3 touring ali audi A4 avant, ki so vsi za številko večji avtomobili. S paketom za prtljažni prostor je mogoče dobiti še vtičnico, zložljiv zaboj ter premik naslonjal zadnje klopi tako, da po potrebi prostor v prtljažniku naraste še za 100 litrov, medtem ko ob polnem podiranju naslonjal vanj spravimo do 1.354 litrov.

Foto: Andrej Leban Mercedes-benz CLA shooting brake CLA ima tudi trdnejšo streho, saj je mogoče nanjo oziroma na ustrezni prtljažnik naložiti do 100 kilogramov prtljage, za razred C denimo velja omejitev 75 kilogramov. Ker od B stebrička streha pada položnejše kot pri limuzini, je pri shooting brakeu občutno več prostora (4,2 centimetra) tudi za glave zadnjih potnikov v primerjavi s štirivratnikom.

V ostalem pa se v največji meri navezuje na limuzino, iz katere izhaja, vključno z urejenostjo notranjosti, čeprav ne gre mimo določenih dodelav in izboljšav. Asistenčni sistem city AEB tako odslej ne le opozarja na nevarnost trka temveč je sposoben tudi zavirati, avto samodejno izklopi sopotnikovo zračno blazino, če zazna, da je na njej otroški sedež. Ko opcijo si je mogoče omisliti ambientalno razsvetljavo v 12 različnih barvah, električna prtljažna vrata ali brezstični vstop v avtomobil. Samostoječi zaslon infotainment naprave je povečal diagonalo na 17,8 centimetra.

Tudi najmočnejši serijski dvolitraš

Motorji so štirje bencinarji in dva dizla. Pri prvih se prične pri 92 kW (122 KM), konča pa šele pri 265 kW (360 KM), kolikor zmore CLA 45 AMG 4MATIC, ki je s tem najmočnejši serijski štirivaljni motor. Pri dizlih je izbira omejena na 100 kW (136 KM) ali 130 kW (177 KM). Za oba dizla je na voljo tudi štirikolesni pogon, pri vseh močnejših različicah je sedemstopenjski avtomatski menjalnik serijski.

Foto: Žurnal24 Mercedes-benz CLA shooting brake

Poleg standardnega so na razpolago še štirje dodatni paketi opreme - urban, AMG line, sport in orange art. Slednji je najbolj atraktiven, saj poleg svojstvenih detajlov (oranžne obrobe platišč ...) kombinira AMG line in nočni podpaket opreme. 

610 evrov pribitka

Cene se sicer pričnejo pod 30 tisočaki, kolikor ja potrebno odšteti za CLA 180. 28.260 evrov je slabih 4.700 evrov manj, kot stane enako motorizirani C karavan. CLA 200 CDI dizel je vreden najmanj 33.190 evrov, CLA 45 AMG 4MATIC pa stane od 57.110 evrov dalje. V primerjavi s CLA limuzino je shooting brake 610 evrov dražji.

Pri uvozniku pravijo, da se bo za shooting brake odločilo okoli 30 odstotkov kupcev modela CLA, ki je že sicer za razredom C in B tretji najbolj priljubljen model pri Slovencih. Letos naj bi tako prodali 30 shooting brakeov in s tem še dodatno pomladili povprečno starost svoje klientele. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.