CLA druge generacije je bil torej predstavljen. Kraj premiere je sejem elektronike CES v Las Vegasu, kar samo po sebi pove, kaj pri novincu še posebej poudarjajo.
Za vse, ki se sprašujete, ali ni Mercedes-Benz lani že predstavil limuzinski razred A in čemu je potrebno sedaj imeti v ponudbi še drugo manjšo limuzino CLA, imajo pripravljenih nekaj prepričljivih odgovorov. CLA ima seveda veliko skupnega z A limuzino, vseeno pa se od njega loči po daljšem in ostrejšem videzu, z unikatnimi svetili in "power" črtami na motornem pokrovu. Usločen strešni lok in vrata brez zgornjega robu sta dodatni posebnosti, medtem ko zadnja široka svetila optično dodatno razširi zadek. Koeficient zračnega upora je 0,23, kar je kljub širšemu prednjemu delu le odtenek slabše od 0,22, kolikor je dosegal predhodnik.
CLA je v primerjavi s prvo generacijo pri 4,67 metra precej daljši in širši od predhodnika, daljša je tudi medosna razdalja. Rezultat je viden tudi znotraj, kjer je več prostora za glavo in noge, a tudi na račun prtljažnika, ki je pri 460 litrih manjši za 10 litrov.
CLA bo namenjen mladi Mercedesovi klienteli, ki daje veliko na modernost in športnost. Glede vozniškega prostora ne gre izgubljati besed, saj je kopija tistega iz razreda A, vključno z MBUX sistemom z velikimi digitalnimi zasloni. Ogromno je asistenčnih sistemov, CLA bo imel prvič polavtonomno vožnjo.
Pogon je spredaj, opcija je 4Matic, motorji bodo verjetno kopija tistih iz razreda A, obetamo si lahko tudi CLA35 in CLA45. Pri močnejših modelih je zadnje vpetje neodvisno in večvodilno, opcija bo zračno vzmetenje. Avto bodo izdelovali v madžarski tovarni Kacskemet.
In še zadnja lepa vest za konec - sledil bo tudi shooting brake, "karavanska" različica.
dezurni@zurnal24.si
Tako ali drugače, mercedes je zakon. Tudi Audi je dober avto, manjka mu le ena stvar. To, da ni BMW. …