Civic za Slovence od 16.490 dalje

Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic Foto: Andrej Leban Honda civic
Honda civic se v deveti generaciji oblikovno zelo navezuje na predhodnico, od katere pa želi biti precej boljša po občutkih v vožnji. Najbolj prodajana honda civic v Sloveniji od 19.990 evrov.
Oglej si celoten članek

Honda. Japonski proizvajalec preživlja težke čase, zato na novo generacijo civica polagajo velike upe. Morda je to razlog, da so v primerjavi s prejšnjim, po zunanji obliki in notranji urejenosti revolucionarnim modelom, tokrat oblikovalski svinčniki delovali konzervativneje in so se predvsem trudili odpraviti kritike na račun predhodnika. Rezultat so poimenovali revolucionarna evolucija, torej odprava šibkih točk iz preteklosti in izboljšanje že dokazanih rešitev.

Avtomobil je malenkost nižji, širši in daljši od predhodnika, deluje še bolj športno, zaradi krajše medosne razdalje so previsi opaznejši. Spredaj, kjer vedno sveti LED dnevna osvetlitev, v najvišji stopnji opreme pa biksenonski žarometi, ostane v spominu k tlom poveznjen nos, ki mu izraz začini dvobarvnost. Z boka ostaja avtomobil razmeroma zadržan, medtem ko zadek zaznamuje združitev svetil in spojlerja.

Čeprav ohranja rešitev torzijskega droga (od tod tudi s 477 litri za C segment velik prtljažnik), so podvozje uspeli "utišati" z uporabo novih rešitev, novo vpetje zadnjih koles omogoča več dinamike med ovinki, spredaj ostaja podvozje tipa MacPherson. Med novostmi so tudi bolj zanesljive zavore.

Znotraj za odtenek bolj konvencionalen

V notranjosti je avtomobil ohranil videz kokpita, čeprav po drugi strani deluje manj ekstravaganten, če omenimo le videz novega volanskega obroča in ročice menjalnika. To ne bo nujno všeč vsem. Še vedno pa v ožjem delovnem območju ostaja postavitev digitalnega merilnika hitrosti za analognim merilnikom vrtljajev. Odvisno od ekonomičnosti na eni ali pritiskanja na plin na drugi strani se osvetlitev spreminja iz zelene v modro in rdečo.

Ostaja tudi prilagodljiva zadnja klop, kjer je mogoče znižati sedala in tako v avtomobil naložiti višje predmete. Novi civic ima odslej vedno pet vrat in je bolj pregleden, tudi na račun kamere in parkirnih senzorjev spredaj in zadaj.

Trije motorji, tri glavne opreme

Motorji so trije, že znanih prostornin, a z izboljšanim in čistejšim delovanjem. Vstopni motor je 1,4-litrski bencinar s 73 kW (100 KM) moči. Najbolj prodajan naj bi bil dva tisoč evrov dražji 1,8-litrski motor, ki ima na zalogi 104 kW (142 KM) moči. Dizel je za zdaj 2,2-litrski, ki so mu moč in navor malenkost povišali, in je sedaj na razpolago 110 kW (150 KM) oziroma 350 Nm, hkrati pa je z izpustom 110 gramov CO2 na kilometer med čistejšimi. Od 1,8-litrskega je dizel dražji še za dodatna dva tisočaka. Vsaj na začetku naj bi bilo razmerje prodaje 80:20 v korist bencinarjema, a ga bo verjetno precej spremenil novi 1,6-litrski dizel z 88 kW (120 KM), ki pride na trg v drugi polovici leta. Za močnejšega bencinarja je na voljo petstopenjska avtomatika s sekvenčnim prestavljanjem.

Foto: Andrej Leban Honda civic Vsi civici imajo start&stop sistem, eko asistenta, LED svetila, informacijski zaslon, pomoč za speljevanje v klanec in šest blazin. Od vstopne opreme comfort, ki je namenjena le najšibkejšemu motorju (ocenjen na 16.490 evrov dalje), srednji nivo opreme za dodatnih 1.500 evrov sport doda 17-palčna platišča, tempomat, senzor za žaromete, vzvratno kamero, usnjen volan in prestavno ročico, dvoobmočno klimatsko napravo, aluminijasta pedala, alarm ... Prav oprema sport naj bi bila v kombinaciji z 1,8-litrskim bencinarjem najbolj zaželena – takšna kombinacija pa stane 19.990 evrov. Oprema executive (+3.200 evrov) je namenjena kupcem, ki se spogledujejo že s premium znamkami, njeni priboljški so bi-ksenonski žarometi, parkirni senzorji spredaj in zadaj, pametni ključ, steklena streha, ambientalna osvetlitev, usnjeni električni sedeži, premium avdio sistem in navigacija. Še dodatno pa je potrebno seči v žep za aktivni radarski tempomat in sistem ublažitev trka, ki v sili samodejno zavira.

 

Slovencem večji popust

Zanimivo je, da so slovenski civici precej cenejši od tistih v Italiji in Nemčiji, saj so razlike ob enaki opremljenosti najmanj dva tisoč evrov. Uvoznik namerava letos prodati 270 civicov devete generacije. Za primerjavo, leta 2008 je prodal 554 civicov prejšnje generacije. V pretežni meri bodo kupci znamki zveste stranke, tako moške kot ženske, stari med 25 in 55 let.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.