Citroënov jumpy se je elektrificiral

Foto: Citroën Citroen ë-jumpy Foto: Citroën Citroen ë-jumpy Foto: Citroën Citroen ë-jumpy Foto: Citroën Citroen ë-jumpy Foto: Citroën Citroen ë-jumpy Foto: Citroën Citroen ë-jumpy Foto: Citroën Citroen ë-jumpy
Citroën je elektrificiral svoj gospodarski kombi jumpy, ki je kot ë-jumpy na voljo z dvema dosegoma.
Oglej si celoten članek

Tako kot jumpy z motorjem na notranje zgorevanje je tudi ë-jumpy zasnovan na platformi EMP2, ki je konstruktorjem omogočila vgradnjo baterije v podvozje, s čimer je obdržal uporabno prostornino prtljažnika, ki je seveda odvisen od dolžine avtomobila.

Peugeot in Citroën Peugeot in Citroën predstavila močnega aduta za potrebe velikih družin

Foto: Citroën Citroen ë-jumpy

Tri dolžine

Ë-jumpy je namreč na voljo v treh dolžinah, med katerimi bo njegovi naravi najbolj odgovarjala najkrajša različica XS, ki bo z dolžino 4,60 metra olajšala predvsem manevre v mestnih središčih. Z višino 1,90 metra ë-jumpy omogoča tudi vstop v nižje garaže, kamor previsoki tekmeci ne morejo zapeljati.

Oplov recept Novo življenje v novih podobah za Oplove težake

Prtljažnik lahko sicer razpolaga s prostornino do 5,3 kubičnega metra v najdaljši različici, vanj pa je mogoče naložiti tovore do 1.000 kilogramov oziroma 1.250 kilogramov ob povečani obremenitvi, ki je na voljo le v kombinaciji s šibkejšo baterijo.

Odslej le delavska obleka Jumpy in expert živita dalje v novi, delovni obleki

Foto: Citroën Citroen ë-jumpy

Dve bateriji

Na voljo sta namreč dve različici litij-ionske baterije, šibkejša s kapaciteto 50 kilovatnih ur, ki omogoča do 230 kilometrov dosega, in močnejša s kapaciteto 75 kilovatnih ur, ki omogoča do 330 kilometrov dosega. Oba dosega sta merjena v skladu s ciklusom WLTP.

VSESTRANSKI VELIKAN Traveller je Peugeotov adut pri lovu na velike družine

Baterijo se lahko napolni na tri načine. Najdlje seveda traja polnjenje na gospodinjskem priključku z 8- ali 16-amperskim tokom, na voljo pa je tudi 32-amperski »wallbox« z močjo od 3,7 do 22 kilovatov, ki omogoča precej hitrejše polnjenje. Na hitri polnilnici lahko polnjenje poteka z močjo do 100 kilovatov. V tem primeru je za polnjenje manjše baterije potrebno dobre pol ure, močnejša baterija pa se napolni v približno 45 minutah.

PSA in Toyota Spacetourer, traveller in proace so novi veliki enoprostorci

Foto: Citroën Citroen ë-jumpy

Trije načini vožnje

V obeh primerih za pogon skrbi 100-kilovatni elektromotor, ki v vseh voznih načinih razvije največjo hitrost 130 kilometrov na uro. Normalni način omogoča najboljše razmerje med dosegom in dinamiko vožnje, način eco z znižanjem zmogljivosti gretja in klimatske naprave optimizira doseg, način power pa ni namenjen dinamični vožnji, ampak olajša vožnjo močno obremenjenega avtomobila.

Plusi in minusi Je lahko dostavnik sploh dinamičen?

Foto: Citroën Citroen ë-jumpy

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.