Citroën nakazuje, kako bo videti naslednik modela C5, čeprav sami tega ne priznajo. Koncept priključnega hibrida cxperience bodo premierno pokazali na avtomobilskem salonu v Parizu konec septembra.
Koncept je velika kombilimuzina (Citroën temu pravi dvoprostorska limuzina), ki v dolžino meri približno toliko kot petvratni ford mondeo. Cxperience je z dvema metroma znatno širši, težišče pa je postavljeno zelo nizko. Streha je od tal oddaljena 1,37 metra, kar je kar deset centimetrov nižje kot pri mondeu. Medosna razdalja meri tri metre.
Sorodne povezave z legendarnim C5
Ime, izgovarja se "C-experience", namiguje na Citroënovo zgodovino z modelom CX iz sedemdesetih in osemdesetih let prejšnjega stoletja - to je bil neke vrste predhodnik modela C5.
Če ga z boka primerjamo z legendarnim CX je opaziti dolgo silhueto. Zadnja vrata se odpirajo pod kotom 90 stopinj, kar omogoča lahkotno vstopanje na zadnjo klop. Simbol dvojne pušice in kromana profila se raztezata vse do luči in poudarjata širino vozila. Posebne pozornosti so bile deležne dnevne luči v obliki črke V iz treh tankih 3 milimetre širokih vodnikov, ki vozilu dajejo tehnološki izraz. Poleg njih so vgrajeni smerni kazalci. Obliko zaokrožajo trije smerni žarometi z diodami LED v obeh vogalih.
Za dodatno učinkovitost so v prednjem odbijaču vgrajene krmiljene odprtine za vstop zraka. Ob straneh ima vozilo pomična zakrilca, ki se po potrebi odpirajo in zapirajo ter tako zagotavljajo aerodinamičnost med vožnjo ter priročnost med izvajanjem manevrov.
Zadnji del konceptnega avtomobila poudarja njegov značaj z izrazitimi blatniki in vbočenim zadnjim steklom, ki ga v spodnjem delu krasi premični spojler za boljšo aerodinaminost. Zadnje luči s trirazsežnim učinkom ter laserskimi optičnimi kabli so ravno tako izdelane v obliki črke V. Smerni kazalci so umeščeni na sredino teh luči in zakriti pod tanko kromano letvico. Te luči so vdelane v črnem ohišju, ki se ujema z obliko prtljažnika in poudarja širino vozila. Po zgledu zadnjih izdelkov znamke Citroën je simbol dvojne puščice na zadku konceptnega vozila lakirane črne barve.
Večobmočni ekran kralj armaturne plošče
V potovalno kabino so vgradili najnovejše tehnične rešitve po principih “Advanced Comfort”. Gre za čist dizajnerski videz s stikali na dotik namesto klasičnih stikal in 19-palčnim zaslonom, ki dominira na armaturni plošči.
Ta osrednji zaslon na dotik je sestavljen iz več območij, ki so posvečena vozniku in sovozniku. Po želji omogoča delitev na dve okni v nastavljivem razmerju 1/3-2/3 ali 2/3-1/3 oziroma prikaz čez celoten zaslon.
Za pogon konceptnega vozila je zadolžena zadnja različica PSA pogonskega sistema namenjenega za priključne hibride (plug-in), ki kombinira 80 kilovatni električni motor za pogon zadnji koles in bencinski motor z močjo med 110 kilovatov (150 KM) in 147 kilovatov (200 KM). Za prenos moči na kolesa skrbi osemstopenjski samodejni menjalnik. Pri Citroënu trdijo, da lahko vozilo na elektriko prevozi 60 kilometrov, maksimalna sistemska moč ob polni obremenitvi je 221 kilovatov (300 KM).