Citroën C4 aircross združuje limuzinsko eleganco z linijami terenskega vozila. Spredaj je na široki kromirani okrasni maski vpet Citroënov znak. Od strani je rebro v obliki narobe obrnjene plavuti morskega psa po vzoru konceptnega avtomobila Hypnos, okrašeno s kromirano vetrno rožo. Zaradi boljšega pretoka zraka in zmanjšanja izpusta CO2 je bila po navdihu C4 in konceptnega vozila Hypnos namenjena posebna pozornost zasnovi zadnjih luči in 18-palčnih koles.
Dnevne luči s svetlečimi se diodami so pokončno vgrajene v aerodinamične odprtine na prednjem delu. V zunanji ogledali so vgrajene bočne utripalke, sklopa zadnjih luči sta opremljena s svetlobnimi vodniki, v kromirani letvi prtljažnih vrat pa je skrita kamera za prikaz območja za vozilom pri vzvratni vožnji.
Velika panoramska streha
4,34 metra dolgo vozilo ponuja vozniku višji položaj za vožnjo, ki zagotavlja širše vidno polje in neoviran pregled nad cesto. Razpolaga z veliko stekleno panoramsko streho z UV-zaščito in zastiralom, ki ga upravljamo električno po stopnjah. Ponoči jo poživlja oranžna barva, ki jo oddajajo svetlobni vodniki s svetlečimi se diodami v strehi. Voznik razpolaga z volanom v usnju, ki ga lahko nastavlja po višini in globini in ki omogoča neposredno upravljanje funkcij avdiosistema, regulatorja hitrosti in sistema za prostoročno telefoniranje. Volan predstavlja okrasni element v svetleči se črni barvi. Oblika in kromirana obroba merilnikov ter videz instrumentov poudarjajo živahen značaj kompaktnega športnega terenca. Ščitnik instrumentne plošče z mehko oblogo vozniku ob dotiku vzbudi prestižen občutek. Tudi vrtljivi gumb za izbiro načinov pogona in gumbi za upravljanje klimatske naprave imajo kromirano obrobo in tako poudarjajo občutek skladnosti v vozilu.
Trije načini pogona
Za dobro lego na cesti skrbi sistem štirikolesnega pogona zadnje generacije in omogoča stalno vožnjo z najboljšo možno porazdelitvijo navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi. Lahek sistem majhnih dimenzij zmanjšuje porabo goriva, kar omogoča uporaba olja nizke viskoznosti v razdelilnem gonilu. Glede na svoje želje in potrebe lahko voznik s pomočjo upravljalnega stikala za prestavno ročico kadarkoli ročno izbere enega od treh načinov pogona:
Način štirikolesnega pogona (4WD) samodejno porazdeli prenos vrtilnega momenta na sprednja in zadnja kolesa. Za čim manjšo porabo goriva se ohranja prenos pretežnega dela vrtilnega momenta na sprednji kolesi (približno 98 odstotkov), ko oprijem z vozno podlago to omogoča. V najtežjih pogojih lahko porazdelitev ob regulaciji prenosa doseže do 50 odstotkov vrtilnega momenta na vsaki osi. Način lock zagotavlja največjo vlečno moč v težjih pogojih vožnje, tako da poveča vrtilni moment na zadnjih kolesih za 50 odstotkov v primerjavi z načinom štirikolesnega pogona (4WD). Način dvokolesnega pogona (2WD) zmanjšuje porabo goriva, saj je v delovanju manjše število gibljivih delov (v pogonu je samo sprednja os).
Motorne izvedenke
Med najpomembnejšimi pogonskimi agregati v C4 aircross bo HDi 115 s šeststopenjskim mehanskim menjalnikom je na voljo pri izvedenki z dvokolesnim pogonom, kjer izpust CO2 dosega do največ 119 g na prevoženi kilometer, ter pri izvedenki s štirikolesnim pogonom, kjer dosega do največ 129 g CO2 na kilometer. Ta motor z 1,6 litra prostornine dosega 115 konjskih moči in do 270 Nm navora že pri 1750 vrt/min (začasno do 280 Nm ob uporabi funkcije overboost za močnejše pospeške).
Ob začetku prodaje bo na voljo tudi z dizelskim motorjem HDi 150 (tako pri izvedenki z dvokolesnim kot tudi s štirikolesnim pogonom, s šeststopenjskim mehanskim menjalnikom).
Pri izvedenki z dvokolesnim pogonom je na voljo tudi bencinski motor 1.6i 115 s petstopenjskim mehanskim menjalnikom.
Citroën v Ženevi spreminja pravila
Citroën bo z modelom C4 aircross, ki ga bo javnosti razkril na avtosalonu v Ženevi, z združevanjem oblikovnih rešitev in tehnoloških inovacij posegel v tradicionalna pravila kompaktnega športnega terenca (SUV).