Citroën predstavlja mobilno platformo za mesta

Foto: Citroën citroen Foto: Citroën citroen Foto: Citroën citroen Foto: Citroën citroen Foto: Citroën citroen
Na sejmu potrošniške elektronike CES sodeluje tudi Citroën, ki je v Las Vegas pripeljal dve inovaciji, s katerimi predstavlja vizijo sedanje in prihodnje mobilnosti: citroën skate in citroën ami.
Oglej si celoten članek

Citroën skate predstavljajo v okviru koncepta za avtonomno mobilnost Citroën Autonomous Mobility Vision, ki štirikolesno avtonomno tehnološko platformo povezuje z različnimi nadgradnjami za različne storitve in uporabe.

CES 2022 CES 2022: Napoved velikih sprememb v mobilnosti

Foto: Citroën citroen

Vektorji mobilnosti

Avtonomna »open source« študija je namenjena predvsem izboljševanju prometnega toka v mestih na inovativni način, ki bo potnikom in drugim uporabnikom omogočil, »da se bodo prepustili dogajanju«. Da bi optimizirali mestni promet, bo flota avtonomnih in med seboj povezanih robotskih vozičkov, ki jih imenujejo citroën skate in bodo ločeni od nadgradenj, vozila po namenskih prometnih pasovih, ki bodo popolnoma integrirani v mestno okolje.

BMW novost BMW novost: Najboljše iz treh svetov

Vozili bodo delovali kot vektorji mobilnosti in bodo različnim kapsulam oziroma nadgradnjam različnih podjetij in lastnikov omogočali, da se po potrebi integrirajo nanje. Šlo bo za storitev, ki bo uporabnikom omogočila, da jo izkoristijo kadarkoli in med vožnjo namesto, da bi se posvečali upravljanju vozila, uživajo v drugih dejavnostih: berejo knjigo, gledajo video, poslušajo glasbo, popijejo pijačo ali celo telovadijo. Foto: Citroën citroen

Pri Citroënu pravijo, da ima takšna prometna rešitev več prednosti. Po eni strani bo razbremenila promet v velikih metropolah in zmanjšala ogljični odtis, po drugi strani pa b optimizirala izrabo prometnih sredstev in jih prilagodila trenutnim potrebam.

Kultni avtomobilček

Citroën na CES  predstavlja tudi svoje majhno električno vozilce ami, s katerim so, kot pravijo, na avtomobilskem trgu ustvarili nov segment ponudbe, ki se odlikuje z dostopnostjo, saj ami lahko v Franciji vozijo že 14-letniki, in nizko ceno. Prav tako pa tudi z majhnostjo, ki olajša vožnjo dveh potnikov in predvsem parkiranje, ter brezstresnim polnjenjem baterije, za katero so na 220-voltni vtičnici dovolj tri ure.

Foto: Citroën citroen

Citroën ami je v nekaj mesecih, odkar ga ponujajo na trgu, postal pravi fenomen z veliko skupnostjo privržencev, ki se po družbenih omrežjih pogovarjajo o tem, kako ga čim bolj izkoristiti in personalizirati. V Evropi so zanj v le nekaj mescih zbrali že več kot 14.000 naročil, 80 odstotkov kupcev pa je citroën kupilo prvič, torej gre večinoma za nove stranke.

Neverjetni podatki Mercedes razkril naslednji korak pri elektriki

Za ami so razvili tudi popolnoma novi ekosistem. Vse skupaj se začne z digitalnim potovanjem od odkritja do spletnega nakupa, dostave na dom in tudi domačih preskusov do vključitve 200 Citroënovih prodajalcev, ki sodelujejo v projektu. Pomemben del ekosistema je tudi 50 ambasadorjev »My Ami Superfans«, ki ami uporabljajo kot svoj avtomobil in izkušnje posredujejo drugim.

Foto: Citroën citroen

Tehnika Avtomobili in trendi za leto 2022

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.