Citroën jeseni pri nas s C4 cactusom

Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus Foto: Citroën Citroën C4 cactus
Citroën je na spletu predstavil svoj novi urbani crossover zanimivega imena - C4 cactus. Na naše ceste naj bi predvidoma zavil jeseni.
Oglej si celoten članek

Medosna razdalja 4,16 metra dolge in 1,73 metra široke petvratne limuzine meri enako kot pri modelu C4 - 2,60 metra -, a je znotraj prostora več. V prid aerodinamičnosti govori višina 1,48 metra in krajši previsi, s kolesi nameščenimi na vogalih.

Ko "buške" ne bolijo več

Posebnost zunanjosti je inovacija Airbumps. Gre za zaščitne dodatke, ki so nameščeni na bokih in odbijačih, ki imajo tudi funkcijo grafičnega dopolnila. Na voljo so v štirih barvah (Black, Grey, Dune in Chocolate), ki jih lahko kombiniramo z desetimi razpoložljivimi barvami karoserije in tremi notranjimi ambienti (kombinacija notranjosti Stone Grey, Pack Habana Inside in Pack Purple Inside). Poleg tega vozilo učinkovito varujejo pred vsakodnevnimi poškodbami. Njihova prožna ovojnica iz materiala TPU (termoplastični uretan) učvrsti vgrajene zračne mehurčke, ki blažijo udarce. Zaščita Airbumps ne potrebuje posebnega vzdrževanja ter neposredno prispeva k nižjim stroškom vzdrževanja in popravil. Žarometi za osvetlitev ovinka osvetlijo notranjost ovinka z dodatnim svetlobnim snopom, in s tem zagotovijo večjo vidljivost in varnost v ovinkih in križiščih.

Potniki morajo biti "tehnično izobraženi"

Nizka armaturna plošča z vodoravnimi linijami omogoča potnikoma na prednjih sedežih, oblikovanih kot udobna zofa, več prostora ter jima nudi veliko in enostavno dostopno odlagalno mesto. Ta rezultat je bil dosežen zaradi uvedbe 100 odstotno digitalnega vmesnika in 100 odstotno intuitiven uporabniškega vmesnika, s katerim je voznikovo mesto povsem prosto in povezljivo preko stikal, ki so združena okoli serijsko vgrajenega 7-palčnega zaslona na dotik.

Sovoznikova varnostna blazina na stropu (Technologie Airbag In Roof) kot svetovna novost ponuja prednjemu sopotniku več prostora in prostornine za odlaganje. Panoramska steklena streha z visokozmogljivo toplotno zaščito v potniški prostor prepušča obilo svetlobe, ne pa vročine.

Navigacija omogoča pregledovanje zemljevidov v ptičji perspektivi, prikaz omejevalnika hitrosti vozila, upoštevanje razmer v prometu in možnost izbire najbolj varčne poti za najnižjo porabo goriva. sistemi za pomoč pri vožnji vključujejo prikaz kamere za pomoč pri vzvratni vožnji, Park Assist, programsko nastavljiv omejevalnik hitrosti-tempomat, možno se je povezati na internet, ...

Dvakrat manj vode za brisalnike

Udobje povečuje inovacija "Smart Wash", s katero med pranjem vetrobranskega stekla ni več ovir za vidljivost. Šobe za pranje stekla so vdelane v skrajni del metlice brisalnika stekla, iz katerega se razprši curek tekočine. Tako ostane vidljivost med pranjem celotne površine vetrobranskega stekla neokrnjena, količina porabljene tekočine pa je dvakrat manjša kot pri klasičnem sistemu.

Dizel porabi 3,2 litra

Novinec je opremljen še s storitvijo Citroën eTouch, ki med drugim zajema sistem za klic v sili in sistem za klic asistence z lokalizacijo (odvisno od države), dve brezplačni storitvi, ki sta na razpolago 24 ur na dan, vse dni v tednu po zaslugi vgrajene kartice SIM ter natančno določita položaj vozila in zagotovita hitro intervencijo ob pojavu okvare ali ob prometni nesreči.

Zaradi lahke gradnje je za 200 kilogramov lažji od odela C4, kar se pozna tako v dinamiki vožnje, kot pri porabi goriva (82 g CO2/km oziroma 3,2 l/100 km pri dizelski različici in manj kot 100 g CO2/km pri bencinski različici).

Nov način financiranja

Po zgledu ponudb operaterjev mobilne telefonije Citroën sedaj ponuja kupcem vozila C4 cactus možnosti za nakup v obliki pavšalnega plačila mesečnih obrokov ali glede na kilometre (odvisno od države). S tem je možno pokriti vse stroške med trajanjem pogodbenih obveznosti razen stroškov goriva: financiranje, zavarovanje in vzdrževanje. Stranka si lahko za fiksni mesečni znesek izbere stopnjo opremljenosti svojega vozila (oprema, tip motorja …) in nivo storitev, ki jih dejansko potrebuje, ne da bi pri tem prekoračila razpoložljivega proračuna (tip kritja stroškov, formula "z vsem vključenim" ali glede na število prevoženih kilometrov …).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.