Najnovejši logotip je tako deseta različica logotipa v 103-letni zgodovini znamke, so sporočili iz uvoznika Citroenovih vozil za Slovenijo, ki je del švicarske skupine Emil Frey.
Osrednji element nove identitete znamke sta prenovljeni Citroenovi dvojni puščici, ki sta zdaj širši, bolj izpostavljeni puščici in bolj kontrastnega videza. Po novem sta puščici umeščeni tudi v vertikalno postavljeni oval, s čimer se francoska znamka, ki je v Sloveniji tudi zaradi povezav s koprskim Cimosom priljubljena že desetletja, vrača k svojim začetkom v 1919.
Logotip bo po navedbah slovenskega uvoznika zaznamoval evolucijo znamke in njen vstop v novo dobo, v kateri bo glavni poudarek na električni mobilnosti. Logotip bo v naslednjih dneh prvič predstavljen na družinskem konceptnem vozilu na električni pogon, od sredine 2023 dalje ga bodo začeli postopoma nameščati na prihodnja serijska in konceptna vozila znamke.
S prenovljeno identiteto naj bi Citroen izražal svojo željo po pospešitvi cenovno dostopno električne mobilnosti in promoviral vrednote dostopnosti, drznosti in dobrega počutja. Poleg najnovejšega logotipa je sestavni element prenovljene identitete znamke tudi novi slogan Nothing moves us like Citroen. Ta obenem pomeni "nič nas ne premika kot Citroen", njegov drugi pomen pa je lahko tudi "nič nas ne gane kot Citroen", s čimer znamka stavi tako na osnovno funkcijo njihovih vozil kot na čustva, ki jih ta pri voznikih vzbujajo.
"Prišel je čas, da si Citroen nadene novo, bolj moderno in sodobno podobo. Naša nova identiteta je simbol napredka, saj našim strankam omogočamo prevoz v avantgardnih vozilih, hkrati pa jim zagotavljamo cenovno dostopen, bolj udoben in prijeten prehod na električni pogon ne glede na njihove želje in potrebe," je novo podobo komentiral generalni direktor Citroena Vincent Cobee.
"S tem ko smo se z izdelavo naše moderne identitete vrnili k našim koreninam, želimo vsem poslati jasno sporočilo, da namerava znamka ostati zvesta svojemu genskemu zapisu, hkrati pa napoveduje dinamične spremembe," je medtem navedel direktor marketinga in komunikacij pri znamki Laurent Barria.
Citroen, dolga leta del francoske skupine PSA Peugeot Citroen, je po prevzemu znamk Opel in Vauxhall od General Motorsa ter združitvi z italijansko-ameriškim velikanom Fiat-Chrysler zdaj ena od znamk globalne skupine Stellantis.
dezurni@styria-media.si
Boljše, da se bi posvetili obliki svojih avtov, ne pa logu. Citroen je edini avto, ki še preden ga predstavijo, …
namest da se ukbvarjajo z logotipom in sloganom naj raje zamenjajo kontrolo kavosti. kaj čem z logotipom, če pa avto …
skozi je isti????