Citroën Evropejcem ponuja najbolj udobnega športnega terenca

Foto: Citroën Citroën C5 aircross Foto: Citroën Citroën C5 aircross Foto: Citroën Citroën C5 aircross Foto: Citroën Citroën C5 aircross Foto: Citroën Citroën C5 aircross Foto: Citroën Citroën C5 aircross Foto: Citroën Citroën C5 aircross Foto: Citroën Citroën C5 aircross Foto: Citroën Citroën C5 aircross
Citroën je uradno predstavil novega člana družine - športnega terenca C5 aircross.
Oglej si celoten članek

Tisti, ki pri športnih terencih iščejo predvsem udobje, naj ne iščejo dalje, obljublja Citroën, saj kompaktni suv obljublja, da v svojem razredu po tej plati nima konkurence. Xavier Peugeot, vodja razvoja, je celo dejal, da bo C5 aircross najbolj udoben suv na trgu.

C5 aircross je že nekaj časa na prodaj na Kitajskem, so ga pa pred prihodom na evropski trg nekoliko prilagodili tukajšnjim potrebam. Predvsem so več poudarka dali na uporabi notranjih materialov, sedeži imajo debelejše oblazinjenje in so bolj prilagodili.

Po modelu C4 cactus je to drugi avto, ki je dobil nove progresivne hidravlične vzmetne noge, kar obljublja občutek zelo gladke vožnje "leteče preproge" prek neravnin. Okna bodo nadpovprečno debela, uporabili pa bodo še druge pristope, da bi čim bolj znižali raven hrupa v notranjosti. Posebno pozornost obljubljajo prečiščevanju kabinskega zraka. 

C5 aircross bo eden redkih suvov dolžine okoli 4,5 metra, ki bo upravičil peti sedež - vsi trije sedeži zadnje vrste bodo namreč enako široki. Po tej plati se bo torej izenačil z bližnjim sorodnikom peugeotom 5008, s katerim si deli platformo in veliko tehnologije. C5 aircross želi biti prvak tudi v uporabnosti - imel bo najmanj 580 litrov prtljažnika, zaradi premičnih sedežev pa lahko kljub naslonom celo 720 litrov, kar ga uvršča na vrh razreda. 

Oblikovno sicer C5 aircross prinaša znane poteze zadnjih Citroënov, tudi zračne žepke airbumpse na bokih. Kupec bo lahko izbiral med petimi osnovnimi opremami, znotraj ga bo razvajala kar 12,3 palčna instrumentalna plošča. Veliko bo raznih asistenčnih sistemov, tudi 360-stopinjsko kamero, kamera za snemanje vožnje in radarski tempomat, ki bo znal samodejno ustavljati in speljevati v gneči.

Za začetek bodo na voljo dva bencinska (Puretech 130 in 180) in dva dizelska motorja (BlueHDI 130 in 180). Za prihodnje leto obljubljajo plug-in hibrida, ki bo tudi edina štirikolesna različica C5 aircrossa. Vsi ostali si bodo lahko pomagali z Grip Controlom prerazporejanja motornega navora na prednji kolesni par. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.