Citroën je k nam končno pripeljal slovensko družinsko uspešnico

Foto: Citroën Citroën berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo Foto: Saša Despot Citroen Berlingo
Citroën je v Slovenijo pripeljal novo generacijo avtomobila, ki je v zadnjih dveh desetletjih pri nas postal sinonim za družinsko vozilo.
Oglej si celoten članek

Leta 1996 je Citroën ustanovil avtomobilski segment družinskih enoprostorcev. Predstavil je berlinga. V 22 letih na slovenskem trgu so pri Citroënu prodali več kot 18 tisoč berlingov. Postal je prevozno sredstvo preštevilnih slovenskih družin, ki iščejo veliko prostora, po možnosti tudi za prevoz hišnih ljubljenčkov.

Zdaj je napočil čas za tretjo generacijo, ki nadaljuje s sago nekonvencionalne, enostavne in funkcionalne oblike karoserije, ki je z leti prestala številne inovacije in postala vzornik z vidika "praktičnih rešitev". Francozi pravijo, da je postal bolj moderen, hkrati pa je pridobil bolj svež videz in več priročnih funkcij, ki so temu legendarnemu modelu že tako ali tako prinesle obilo uspeha.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo

Je konkurenčen? Lahko Citroënov "nizkocenovni“ C-Elysee konkurira s ceno 16.900 evrov?

Inženirji so mu tokrat namenili drugačno morfološka zasnovo z naprej pomaknjenim vetrobranskim steklom ter višjim in krajšim prednjim sklopom, zlasti po zaslugi vgradnje konstrukcijske osnove EMP2, ki je omogočila krajši prednji previs. Prednji del odraža identiteto znamke Citroën prek dvostopenjskih luči in prednjih meglenk z zaobljenimi robovi in možnostmi za individualizacijo podobe. Dobil je bočne stranice, zaščite Airbump na spodnjem delu vrat oziroma zadnji del strehe, ki so postale zaščitni znak francoskega proizvajalca vozil. Ponuja tudi več možnosti za individualizacijo podobe s paketom XTR in barvnimi dodatki.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo

Avto Peugeot in Citroën v Sloveniji pripravljata teren za nove modele

Še večji prtljažnik

Odslej je na voljo v dveh izvedenkah, M (4,40 m) in XL (4,75 m), obe s petimi in sedmimi sedeži. Berlingo zadaj ponuja tri individualne zadnje sedeže s povsem enostavnim preklopom, raven pod do preklopnega sedeža prednjega sopotnika, 2,70 metrov dolžine za nakladanje, prtljažnik je še povečan za 100 litrov in lahko pri izvedenki M doseže 775 litrov oziroma 1050 litrov pri izvedenki XL (pri razporeditvi s petimi sedeži). Do prtljage pa je možno enostavno dostopati prek dvižnega zadnjega stekla in police za prtljago z dvema položajema. Ohranja dvoja široka bočna drsna vrata, v katerih so električno pomična stekla.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo

To so aduti Citroën spacetourer je v poplavi suvov rešitelj številnih družin

Veliko novih sistemov za pomoč vozniku

Da je vozilo v trendu s svojim časom, je pridobilo novo konstrukcijsko osnovo in je opremljeno z 19 tehnologijami za pomoč pri vožnji, kot na primer barvni prosojni zaslon v višini oči, prilagodljivi tempomat, električna parkirna zavora, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji/Top Rear Vision, sistem za izboljšano vlečno moč (Grip Control) s pomočjo pri spustu po strmini (Hill Assist Descent) ali sistem za nadzor stabilnosti vlečne kljuke. Dobil je štiri tehnologije za vzpostavitev povezave, kot sta brezžično polnjenje pametnega telefona in citroën Connect Nav s sistemom povezljive 3D navigacije zadnje generacije, ki deluje v povezavi z 8-palčnim zaslonom visoke ločljivosti in s kapacitivno tehnologijo, ki ga lahko upravljamo s konicami prstov in je opremljen s funkcijo glasovnega prepoznavanja za upravljanje funkcij navigacije, telefona in medijskih naprav brez odmika pogleda s cestišča.

Foto: Saša Despot Citroen Berlingo

Avto Citroën C3 aircross, odbita alternativa

Berlingo ima vgrajene najnovejše motorje skupine PSA, kot na primer 1,2-litrski trivaljni turbobencinski motor pureTech 1.2, ali novi 1,5-litrski turbodizelski motor BlueHDi ter povsem nov samodejni osemstopenjski menjalnik.

S popusti in financirajem pod 15 tisočakov

Popolni ceniki ob slovenski predstavitvi berlinga še niso bili na voljo. Podali so nam le ceno za vstopno izvedenko M Live z motorjem PureTech 110, ki je ob pogoju financiranja s strani Citroëna in popustov na voljo od 14.900 evrov dalje. Najdražji berlingo je ceniku podaljšani (XL) z opremo Shine BlueHDi 130 s sedmimi sedeži za 24.350 evrov. Izdali so nam še ceno za po mnenju uvoznika potencialno najbolje prodajano različico Feel BlueHDi 100 s petimi sedeži, ki bo stala okoli 17.000 evrov. Na leto naj bi v Sloveniji prodali okoli 1.000 novih berlingov.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.