BMW je predstavil konkretne podatke, fotografije in videe prvih dveh avtomobilov nove podznamke i (kot inteligenca), ki pomenita nov velik korak za tovarno. Čeprav gre trenutno še zgolj za koncepta in se bosta v nadaljevanju po napovedih znebila kakšnega "neživljenjskega" oblikovalskega dodatka, pa naj osnova v končni verziji ne bi bistveno odstopala.
Mestne ulice bo napadel i3
Prvi bo na trg prihodnje leto prišel i3, ki ga je napovedoval že koncept megacity. Njegova osnova bo mešanica aluminija in ogljikovodikovih vlaken, kljub razmeroma majhnim zunanjim meram (dolžina 3,84 metra, širina 2,01 metra) pa bo omogočal prevoz za štiri potnike in 200 litrov prtljage. Pod potniškim prostorom bo vgrajen modul, ki ga pri BMW imenujejo kar Drive, sestavljajo pa ga podvozje, pogonski sklop in litij-ionske baterije. Električni motor je nameščen neposredno nad zadnjo os in zmore konkretnih 125 kW (170 KM) in 250 Nm navora.
Opcijsko naj bi bil na voljo tudi sistem range extender, kar pomeni vgrajen dodatni bencinski agregat, ki bo omogočal precejšnje podaljšanje dosega.
Najvišja hirost je omejena na 150 km/h. Čeprav o ceni pri tovarni še molčijo, naj bi po nekaterih virih ta znašala 40 tisoč evrov.
259 kW med ovinki
I8 bo precej drugačen avtomobil, njegovo poslanstvo pa je vozni duh športnega avtomobila, združen s porabo majhnih avtomobilov. Osnovo je i8 našel v odmevnem konceptu EfficientDynamics, gre pa za plug-in hibrid s postavitvijo sedežev 2+2 in štirikolesnim pogonom. I8 je dolg 4,63 metra, širok pa 1,95 metra.
Najvišja hitrost je sicer omejena na 250 km/h, pospešek do prve stotice pa znaša športne 4,5 sekunde. Kombinirana poraba goriva je 2,7 litra na sto kilometrov, emisije pa 66 g CO2 na kilometer. O avtonomiji v tovarni ne govorijo, po nekaterih vesteh pa naj bi znašala skoraj 650 kilometrov.
Morda bo v naslednji fazi i8 na voljo tudi kot kabriolet s platneno streho.