Čistokrvna električna bavarca

Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i3 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8 Foto: BMW BMW i8

Your browser doesn’t support HTML5 video

Foto: BMW BMW i8
Z modeloma i3 in i8, ki ju je BMW uradno predstavil v petek, nemški velikan karte na trgu električnih vozil meša povsem na novo. Medtem ko je prvi mali mestni avtomobil, drugi uteleša simbiozo športnosti in naprednosti.
Oglej si celoten članek


BMW je predstavil konkretne podatke, fotografije in videe prvih dveh avtomobilov nove podznamke i (kot inteligenca), ki pomenita nov velik korak za tovarno. Čeprav gre trenutno še zgolj za koncepta in se bosta v nadaljevanju po napovedih znebila kakšnega "neživljenjskega" oblikovalskega dodatka, pa naj osnova v končni verziji ne bi bistveno odstopala.

Mestne ulice bo napadel i3

Prvi bo na trg prihodnje leto prišel i3, ki ga je napovedoval že koncept megacity. Njegova osnova bo mešanica aluminija in ogljikovodikovih vlaken, kljub razmeroma majhnim zunanjim meram (dolžina 3,84 metra, širina 2,01 metra) pa bo omogočal prevoz za štiri potnike in 200 litrov prtljage. Pod potniškim prostorom bo vgrajen modul, ki ga pri BMW imenujejo kar Drive, sestavljajo pa ga podvozje, pogonski sklop in litij-ionske baterije. Električni motor je nameščen neposredno nad zadnjo os in zmore konkretnih 125 kW (170 KM) in 250 Nm navora.

Foto: BMW BMW i3 Do 100 km/h naj bi pospešil v 7,9 sekunde, z enim polnjenjem pa prevozil do 160 kilometrov.

Opcijsko naj bi bil na voljo tudi sistem range extender, kar pomeni vgrajen dodatni bencinski agregat, ki bo omogočal precejšnje podaljšanje dosega.

Najvišja hirost je omejena na 150 km/h. Čeprav o ceni pri tovarni še molčijo, naj bi po nekaterih virih ta znašala 40 tisoč evrov.

259 kW med ovinki

I8 bo precej drugačen avtomobil, njegovo poslanstvo pa je vozni duh športnega avtomobila, združen s porabo majhnih avtomobilov. Osnovo je i8 našel v odmevnem konceptu EfficientDynamics, gre pa za plug-in hibrid s postavitvijo sedežev 2+2 in štirikolesnim pogonom. I8 je dolg 4,63 metra, širok pa 1,95 metra.

Foto: BMW BMW i8 Srce pogona bo sestavljal 1,5-litrski trivaljnik (164 kW/223 KM in 300 Nm), ki bo vgrajen spredaj, medtem ko bo zadnji par koles poganjal elektromotor s 95 kW in 250 Nm. Skupna masa avtomobila je za električno vozilo zelo dobrih 1.480 kilogramov, razpored mase 50:50 pa obljublja veliko užitkov med zavoji.

Najvišja hitrost je sicer omejena na 250 km/h, pospešek do prve stotice pa znaša športne 4,5 sekunde. Kombinirana poraba goriva je 2,7 litra na sto kilometrov, emisije pa 66 g CO2 na kilometer. O avtonomiji v tovarni ne govorijo, po nekaterih vesteh pa naj bi znašala skoraj 650 kilometrov.

Morda bo v naslednji fazi i8 na voljo tudi kot kabriolet s platneno streho.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.