Pri Porscheju so se pri taycanu odločili za minimalističen in popolnoma digitalen "kokpit". Ima namreč popolnoma nastavljivo digitalno instrumentalno ploščo, kar še nismo videli pri Porscheju.
Pred tem je imel vsak avtomobil vsaj analogni merilnik vrtljajev, kar je bil tudi en od zaščitnih znakov znamke, tako kot je gumb za zagon vozila nameščen na levo in ne desno stran volana.
Iz Porscheja so sporočili, da je taycanovo moderno notranjost navdahnila oblikovalsko čista armaturna plošča najdena v originalnem 911 iz leta 1963. "Potovalna kabina združuje oblikovalske elemente, značilne za blagovno znamko, z novo vrsto uporabniške izkušnje, hkrati pa smo poskrbeli za eleganco," je v izjavi pred odprtjem avtomobilskega salona, ko bo 10. septembra tyacan prvič pokazan javnosti, povedal vodja Porschejevega notranjega oblikovanja Ivo van Hulten.
Na armaturni plošči je za volanom prostostoječi 16,8-palčni ukrivljen zaslon, ki je širši od volana in usmerjen proti vozniku. Pri znamki menijo, da vitek dizajn spominja na slog pametnih telefonov in tablic višjega razreda, zaslon pa ima anti-refleksne lastnosti.
V "klasičnem načinu" zaslon v digitalni tehnologiji prikazuje obliko tradicionalnih zaobljenih instrumentov z merilnikom moči, ki nadomešča števec vrtljajev motorja, ki pri električnem modelu ni več potreben. Potniki lahko določijo, ali bi radi imeli čez cel zaslon zemljevid, ali pa, da se na njem projicirajo ključni podatki o vožnji, kot so hitrost, prometni znaki in navigacija s pomočjo minimalistične puščice. Z majhnimi polji na dotik na robovih zaslona upravljamo žaromete in možnosti nastavitev podvozja in še marsikaj.
10,9-palčni zaslon na sredini armaturne plošče je možno kombinirati z dodatnim prikazovalnikom za potnike, ki tvori integriran stekleni trak v črni plošči, ki se vizualno zlije z ostalo notranjostjo.
Pod osrednjim zaslonom je še en, 8,4-palčni zaslon na dotik, ki omogoča hitre povratne informacije. Potniki lahko na njem nadzorujejo nastavitve klimatske naprave, omogoča pa tudi prepoznavanje rokopisa in hitro vnašanje naslovov v navigacijo. Vozilo sicer ponuja tudi prepoznavanje glasu, ki se odziva na ukaz "Hey Porsche."
Taycan bo poleg usnja v kabini ponudil tudi sedeže iz visokokakovostnega in delno recikliranega materiala, imenuje se "Race-Tex", katerega proizvodnja povzroči 80 odstotkov manj emisij CO2. Tudi talna obloga je iz vlaken iz recikliranih ribiških mrež.
Porsche bo avtomobil novinarjem predstavil 4. septembra, javnosti pa 10. septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Seveda, vse se bo dobilo, po njihovi ceni. Koliko bo stalo, praviš? Haaaaa ....
Se bodo čez 15, 20, 30 let dobil rezervni deli za take ekrane? Ali so novi avti res namenjeni uporabi …