Čehi s fabio ciljajo na "prvo ligo“

Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia Foto: Žurnal24 Škoda fabia
Škoda je v dveh desetletjih prehodila dolgo pot, ki ni bila postlana le z rožicami. Model fabia je tipičen primer. Leta 1994 je bila njena predhodnica favorit v primerjavi z nemškimi modeli neugledna in včasih celo zasmehovana, danes pa je fabia v tretji generaciji vozilo z najmodernejšo tehnologijo in petimi zvezdicami Euro NCAP za varnost.
Oglej si celoten članek

O pravi poti Škode govorijo tudi številke. Od leta 2011, pa do danes, je bilo pri nas prodanih skoraj 4.000 modelov, s prihodom nove fabije pa pri Škodi ciljajo v letu 2015 v Sloveniji prodati 1.400 primerkov,  če upoštevamo tako kombilimuzino kot karavansko combi izvedenko.

Hišne linije za prepoznavnost

Dizajn tretje fabie ne izstopa v primerjavi z drugimi modeli znamke, predvsem za razred večjim rapidom spaceback. Je nekoliko nižja od predhodnice in krajša, pa tudi širša, z daljšo medosno razdaljo in še 15 litrov večjim prostorom za prtljago, ki meri 330 litrov, oziroma 1150 litrov, če podremo zadnjo sedežno klop. Pomemben podatke je, da so za 65 kilogramov znižali skupno maso, ki je 980 kilogramov.

Tehnično sorodna polu

Foto: Žurnal24 Škoda fabia Fabia ni več v senci Volkswagnovega pola, saj si z njim deli napredne tehnologije za varnost in udobje. Prvič je na voljo zaslon na dotik s funkcijo listanja. Kupci lahko izbirajo med tremi radijskimi sistemi. Čehi poudarjajo preprost način povezave pametnega telefona z vozilom. Tehnologija se imenuje MirrorLink in omogoča prikaz in upravljanje izbranih aplikacij s pametnega telefona na zaslonu multimedijskega sistema. Voznik lahko z najrazličnejšimi aplikacijami v vsakem trenutku ve, kako učinkovita je njegova vožnja, oziroma spremlja še več podatkov, kot jih sicer premore potovalni računalnik.

Nadpovprečna varnostna tehnologija

Na testih Euro NCAP je nova fabia prejela najvišjo oceno pet zvezdic za varnost. Med dodatki je sistem za zaviranje v sili pri nizkih hitrostih v mestih, večnaletna zavora v primeru nezgode avtomatsko zavira in prepreči nadaljnja trčenja, za varnost skrbi sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika, za varno vožnjo skozi ovinke je dodana funkcija XDS+. Gre za prečno zaporo diferenciala, ki je nadgradnja funkcije elektronske zapore diferenciala. Za lažje parkiranje skrbi sistem s senzorji vgrajenimi v sprednji in zadnji odbijač  ...

Foto: Žurnal24 Škoda fabia

Cena nad 10 tisočakov

Motorno paleto si deli z VW polom, ta z izjemo 1,0-litrskega motorja z 44 kilovatov moči (60 KM) velja tudi za karavansko izvedenko combi. Vsi agregati, štirje bencinski in dva dizelska, zadostujejo okoljskim normam Euro6, tudi zato so v povprečju porabo v primerjavi s predhodnico znižali za 17 odstotkov.

Seznam pogonskih agregatov se začenja z 1,0-litrskim bencinskim trivaljnikom v dveh različicah, s 44 kilovati moči (60 KM) in 55 kilovati moči (75 KM), na izbiro je še 1,2-litrski štirivaljni turbobencinski TSI agregat z 66 kilovatov moči (90 KM) in 81 kilovatov moči (110 KM).

Foto: Žurnal24 Škoda fabia V ponudbi je tudi klasični 1.4 TDI z 66 kilovatov moči (90 KM), oziroma 77 kilovatov moči (105 KM). Standardno je vgrajen ročni petstopenjski menjalnik. Pri 1.2 TSI agregatu z 81 kilovati moči (110 KM) je standarden šeststopenjski ročni menjalnik, sedemstopenjski DSG menjalnik z dvojno sklopko je tako kot pri zmogljivejši različici 1.4 TDI motorja na voljo za doplačilo.

Cene za vstopni bencinski model s prvim od treh opremskih paketov (active) se začnejo pri 10.782 evrih, 1,2-litrski turbobencinski model z najbogatejšim paketom opreme (style) in DSG menjalnikom stane 15.894 evrov. Pri dizlih sta najslabše založenega paketa opreme ni. Vstopni 1,4-litrski agregat z opremo ambition stane 16.293 evrov, na vrhu cenika je enako zmogljiv 1,4-litrski TDI agregat z opremo style in DSG menjalnikom, ki ga cenijo na 18.298 evrov. Karavanska (combi) različica je od kombilimuzina dražja za  660 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.