Električni avtomobili v različnih regijah različno uspešni in močno odvisni od državnih podpor. Drugi trik, s katerim poskušajo vlade povečati prodajo električnih vozil, je umetno povečevanje cen fosilnih goriv z davščinami na izpuste ogljikovega dioksida. Te ukrepe večinoma vsiljujejo zelene stranke, ki pa so v zadnjem času na volitvah izgubile veliko podpore volivcev.
Vendar pa je v zadnjih letih prišlo še do ene spremembe. Lastništvo električnih avtomobilov je v marsikateri evropski državi tudi brez subvencij postalo cenejše od lastništva bencinskih in dizelskih avtomobilov. To velja predvsem za države, kjer je elektrika razmeroma poceni, in v primeru, ko lastnik ne uporablja dragih hitrih polnilnic.
Pri nemškem portalu Focus Online ugotavljajo, da bi morali tisti, ki nameravajo kupiti svoj prvi električni avto, poznati tri trende, ki se trenutno razvijajo na trgu električnih vozil in bi lahko proizvajalce kmalu prisili k večjim znižanjem cen. Dodajajo, da bi prihodnje leto lahko bilo leto ugodnih priložnosti tudi brez novih bonusov za spodbujanje nakupov.
Poplava rabljenih avtomobilov
Trg rabljenih vozil bodo kmalu poplavili vrnjeni električni avtomobili iz poslovnih najemov in lizinških hiš. Velika težava prve generacije električnih avtomobilov so bili kratki praktični dosegi in počasno polnjenje baterij. Zaradi teh in drugih faktorjev električna vozila hitro izgubljajo svojo vrednost.
Pritisk na trgovce, da prodajo rabljena električna vozila na zalogi, je zato velik in se bo prihodnje leto še povečal, saj se bodo poskušali trgovci za vsako ceno znebiti vozil, ki bodo sicer zahtevala drago razgradnjo ali plačevanje visokih obresti na bankah za kupljena, a neprodana vozila.
Dobre pogoje bo mogoče dobiti tudi na mlajše rabljene električne avtomobile, ki ob tem še vedno imajo jamstvo na baterijo, ki običajno traja osem let.
Proizvajalci so prisiljeni prodajati električne avtomobile
Čeprav je deležna kritik znanstvenikov, Evropska unija še naprej ignorira realne emisije električnih vozil in jih v prodajnih bilancah proizvajalcev šteje kot "vozila z ničelnimi emisijami" ne glede na to, kako je pridobljena elektrika za polnjenje njihovih baterij.
To pomeni, da morajo proizvajalci bencinski in dizelskih avtomobilov močno povečati prodajne kvote električnih vozil, da bi se izognili kaznim. Na trgu bo zato še več električnih avtomobilov, prodajalci pa bodo, da bi jih prodajali, ponujali ugodna posojila.
Novi modeli in kitajski tekmeci
Že letošnje leto prinaša vrsto novih modelov električnih vozil, prihodnje leto pa naj bi se tg električnih vozil razcvetel. Naštejmo le nekaj novih cenovno ugodnih električnih avtomobilov: fiat grande panda, renault 5 E-tech, kia EV3 in hyundai inster. Veliko novih modelov bo tudi s Kitajske. Konkurenca na trgu električnih vozil bo torej veliko večja, kar bo privedlo k večji tekmovalnosti proizvajalcev in nižjim cenam novih avtomobilov.
Električnega bomo kupili,ko bodo vsi avioni in ladje na elektriko
ne kupujte elektricnega sranja
Če kupujete električni avto, počakajte na prihodnje leto....Še bolje, na prihodnje desetletje...:D