Caddy cross za izpolnitev posebnih želja

Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross
Volkswagen caddy cross trdi, da lahko družino ali gomilo (športne) opreme prepelje še malce dlje.
Oglej si celoten članek

Možnost izbire je vedno dobra, velja v svetu kapitalizma. To pomeni, da je treba kupcu za isto ali vsaj podobno ceno vedno ponuditi dve možnosti. V svetu avtomobilizma, kjer so se meje med razredi in namembnostjo avtomobilov zadnja leta množično brisala, pa to lahko pomeni tudi veliko zadrege za tistega, ki išče nov avto. 

Volkswagen caddy cross je odgovor na tudi v Sloveniji zelo prisotno modo robustnejših vozil, ki z nakazanim oklepom iz črne plastike izražajo pripravljenost na vožnjo daleč od asfalta. Običajno se sicer takšne "pustolovske" vožnje končajo na urejenem makadamskem parkirišču, pa vendarle njihovi lastniki tudi v mestu med tednom že na daleč dajejo vedeti, da se ob koncih tedna prelevijo v zagrizene gobarje, hribolazce ali podobne ljubitelje narave. 

Kaj v tej družbi avtomobilov počne denimo polo cross, je pač stvar tistih nekaj kupcev, medtem ko pri caddyju zgodba drži več vode. Ne nazadnje je to v osnovi gospodarsko vozilo, prilagojeno za prevoz petih potnikov, zato ima robustnost v krvi. S plastiko zaščitene obrobe pragov in blatnikov ter spodnji del motorne maske vlivajo več samozavesti na ozkih kolovozih, tako da so takrat še najbolj na udaru 17-palčna lahka platišča. Odmik od tal je sicer povsem standarden. 

Foto: Anže Petkovšek Volkswagen caddy cross Ko odpremo zadnja velika prtljažna vrata, dobi namembnost novo poglavje, saj v notranjost s podrtimi sedeži mimogrede izgine par gorskih koles, ki jih je mogoče prepeljati daleč na izhodišče, da o nahrbtnikih in vrveh ne izgubljamo besed. Prostornina osnovnega prtljažnika je 1.600 litrov, s podiranjem zadnje klopi v avtu izginejo trije kubiki. Če bi potrebovali več, je treba gledati po kombijih.

4x4 je v tej srenji velika redkost

Tista res največja prednost caddyja cross pred podobnimi tekmeci, denimo citroën berlingom XTR ali peugeot tepee outdoorjem, je možnost pogona 4x4 in dodatno zaščitenega dna vozila, a je na voljo le z najmočnejšim dizelskim motorjem in takrat s ceno avto seže prek 28 tisočakov.

Testnik je imel "le" 1,6-litrskega dizla, vseeno pa je stari znanec z močjo in navorom povsem dovolj za namembnost avta z dvokolesnim pogonom. Njegova poraba je zmerna, še boljša bi bila s šesto prestavo.

Caddy je tudi vsakdanje družinsko uporaben, saj je prostora za pet dovolj. Udobje ne more biti na ravni pravih enoprostorcev, saj ni toliko prilagodljivosti, a ni slabo in je stvar razvajenosti. Je pa dejstvo, da je podvozje precej trše kot pri pravih potovalnikih. 

Cena upravičena, če ...

Cross je najbolj "polikan" caddy, s tem pa pravzaprav posega že v revir svojega bolj deklariranega družinskega brata tourana. Tudi touran je seveda na voljo v različici cross, a nima možnosti pogona 4x4, od cross caddyja pa je s primerljivim motorjem dražji štiri tisočake. A če odmislimo črne blatnike na touranu in še nekaj vizualnih elementov, brez katerih avto tudi zmore do tistega parkirišča pod gorami, se razlika še prepolovi.

Ali pa še drug pogled: ne ravno oskubljenega caddyja z istim 1,6 TDI-motorjem je mogoče dobiti že za manj kot 18 tisočakov. Pa smo spet tam – pri različnih interpretacijah potreb in odločitvi, ali dati prednost udobju družine ali avanturističnemu duhu. Odločitev vpliva tudi na denarnico.

Podatki o vozilu (volkswagen caddy cross 1,6 TDI)

Motor: dizel, 1.598 ccm
Največja moč: 75 kW (102 KM) pri 4.400 vrtljajih
Največji navor: 250 Nm med 1.500 in 2.500 vrtljaji
Zmogljivosti: 168 km/h, pospešek 12,9 sekunde
Poraba na testu: 6,7 litra/100 km, 149 g CO2
Dimenzije v  mm (D x Š x V): 4.406 x 1.794 x 1.822
Cena: 23.847 evrov (osnovni), 25.355 evrov (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.