Razmeroma hitro po svetovni premieri je domači uvoznik slovenski javnosti predstavil novi rod kompaktnega enoprostorca. Kljub nekaj registriranim primerkom pa ga še ni v prosti prodaji, zato za zdaj le nekaj poudarkov.
C4 picasso od predhodnika ohranja le ime, si pa želi nadgraditi izjemne uspehe na našem trgu v zadnjih letih, do katerih je pomagala predvsem duhovna predhodnica xsara picasso.
Oblika je svojstvena, po njej pa se bodo zgledovali tudi prihodnji citroëni, med prvimi gotovo grand C4 picasso. Zaradi modularne zasnove in uporabe lahkih materialov je avtomobil izredno lahek in po kilogramih celo primerljiv s številko manjšim C3 picassojem. Tudi zaradi tega je v različici z 48-kilovatnim dizlom prvi enoprostorec sploh, ki se je po izpustih CO2 spustil pod mejo sto gramov na kilometer.
Izvirnost zunanjosti želi novinec ponoviti tudi v notranjosti. Tam najbolj pade v oči kar 12-palčni zaslon, prek katerega upravljamo z vsemi sekundarnimi pomagali, uporabnik pa ga grafično lahko tudi izdatno prilagodi po svojih željah. Teh je C4 picasso res poln – med drugim zna samostojno bočno in pravokotno parkirati, na voljo bo radarski tempomat ...
Kakor se potnikom ljubi
Ne le tehnično napreden, C4 picasso ni pozabil niti na uporabnost. Zadnja klop je tako prilagodljiva v vse smeri, prtljažna vrata so po želji avtomatska, izpod sedežev potnikov lahko potegnemo počivalnik za noge. Najbolj pa naj bi ga odlikoval prtljažnik, ki naj bi bil s 532 litri največji v segmentu.
Picassoja bodo za zdaj poganjali dva bencinska in trije dizelski motorji z močjo od 48 do 115 kilovatov. Kot je že običaj pri koncernu PSA, lahko pri HDi 115 dizlu prestavljanje prepustimo robotiziranemu menjalniku. Prihodnje leto pride še blue HDi s 110 kilovati. Glede cen pri uvozniku pravijo, da se pričenjo pri 20.700 evrih, končajo pa pri 33.600. Zainteresirani bodo lahko naročila začeli oddajati julija, septembra pa naj bi prve avtomobile tudi prevzeli.