Brez tega pomembni sistemi v avtomobilu ne delujejo pravilno

Foto: MatijaJanežič TEXA, VSG kalibracija Foto: MatijaJanežič TEXA, VSG kalibracija Foto: MatijaJanežič TEXA, VSG kalibracija Foto: MatijaJanežič TEXA, VSG kalibracija Foto: MatijaJanežič TEXA, VSG kalibracija
Dobavitelji opreme za servisne delavnice vse bolj združujejo različna pravila, med katerimi sta tudi kalibracija asistenčnih sistemov ADAS in nastavitev geometrije podvozja. Kalibracija sistemov ADAS namreč ne more biti uspešna brez pravilno nastavljenega podvozja.
Oglej si celoten članek

Dobavitelja komponent Texa in VSG sta na Automechaniki v Frankfurtu na Majni predstavila za zdaj sicer še prototipno napravo, ki združuje nastavitev geometrije  podvozja s kalibracijo sistemov ADAS.

Avto Preizkus: To vse zmorejo danes najbolj tehnološki avtomobili

Foto: MatijaJanežič TEXA, VSG kalibracija

V skladu s specifikacijami proizvajalcev namreč kalibracija kamer in tipal pravilno deluje le, če so vozne osi vozila pravilno naravnane. Nekatere naprave za kalibracijo sistemov ADAS zato s pomočjo 3D kamer samodejni preverijo, če so vozne osi avtomobila pravilno nastavljene, in kalibracijo sistema ADAS izvedejo le, če tolerance odstopanj niso presežene.

Poznate? S tehnologijo proti kazni za prehitro vožnjo

Čemu je to potrebno?

Predstavnik Texe Claudio Vianello je v Frankfurtu povedal, da lahko sisteme ADAS kalibriramo le, če imamo optimalno nastavljeno podvozje, saj sta ti opravili tesno povezani.  Dodaja tudi, da morata biti prečna in vzdolžna os avtomobila čim bolj usklajeni med seboj. Sicer se lahko zgodi, da kalibracija sistemov ADAS ne bo uspešna in njihovo delovanje ne bo usklajeno s smerjo, v katero se avtomobil premika. Z drugimi besedami to pomeni, da če kalibracijo izvedete nepravilno, lahko avtomobil skrene s pravilne smeri in povzroči prometno nesrečo.

Foto: MatijaJanežič TEXA, VSG kalibracija

Sistem, ki sta ga podjetji skupaj predstavili v Frankfurtu, je sklop Texinih sistemov za kalibracijo sistemov ADAS in VSG-jevih orodij za nastavitev geometrije podvozja. Zgolj s pomočjo osebnega računalnika lahko mehanik najprej nastavi geometrijo podvozja, potem nastavi še parametre kalibracije sistemov ADAS in na koncu tudi izvede samo kalibracijo. Pri podjetjih dodajajo, da je naprava na voljo v analogni različici s tipičnimi nastavitvenimi ploščami ali kot digitalna različica z velikim monitorjem za prikaz nastavitvenih grafik.

Avto Tako varnostni sistemi povzročajo nevarnost

Preskušena tehnika

Vianello pravi, da gre pri novi napravi za že preskušene tehnologije, ki so jih le združili v skupni paket. Uporabna je za vse osebne avtomobile, poskušajo pa jo uskladiti tudi z lahkimi gospodarskimi vozili in tovornjaki. Postopek je tudi povsem avtomatski s samodejnim gibanjem merilnih komponent, saj se s tem močno zmanjša možnost napak pri postopku. Z uspešno kalibracijo je namreč pomembno, da tudi med samim postopkom pride do čim manj napak.

Foto: MatijaJanežič TEXA, VSG kalibracija

"Napredek" Po 6. juliju utegnejo mnogi zasovražiti moderne avte

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.