Honda v avto vrača analogne gumbe za upravljenje z nekaterimi najbolj pogostimi funkcijami.
Zadnja leta proizvajalci kar tekmujejo, kdo bo na vmesnike sredinskih zaslonov na dotik preselil čim več funkcij, ki so jih pred tem zasedali fizični gumbi. Trendu, ki ga je močno vzpodbudil Tesla, danes sledi večina znamk. Med drugim pa so se na vmesnikih znašle tudi funkcije, kot so upravljanje z ventilacijo.
Po drugi strani vse več neodvisnih študij opozarja, da so postali vmesniki v novodobnih avtih eden glavnih krivcev za jemanje pozornosti, saj mora voznik s prstom zadeti točno določeno mesto na zaslonu, da upravlja z določeno funkcijo. To pa seveda pomeni, da mora pogled s ceste usmeriti na zaslon.
Honda se je odločila zoperstaviti trendu. Čeprav so v zadnji generaciji modela jazz Japonci že vgradili v vmesnik upravljanje s klimatizacijo, pa pri novi generaciji vračajo upravljanje nazaj v obliko fizičnih gumbov. "Razlog za to je zelo enostaven - vozniku želimo zmanjšati napornost upravljanja z avtom, še posebej glede upravljanja z ogrevanjem in hlajenjem," je pojasnil projektni vodja novega jazza Takeki Tanaka.
"Iz zaslona na dotik spreminjamo upravljanje v vrtljive gumbe, saj so nam naši kupci dali povratne informacije, da je prek zaslona zelo težko upravljati klimatizacijo na intuitiven način. Če si želel spremeniti nastavitev ogrevanja, si moral odmakniti pogled s ceste. Zato smo to spremenili in to lahko narediš brez gledanja. S tem pa je višji tudi nivo samozavesti med vožnjo."
dezurni@zurnal24.si
To so nemški avto novinarji opozarjali že odkar je ta displaj v avtu, saj je ta stvar bolj nevarna kot …