O tem so poročale otoške tiskovne agencije, češ da sedanji lastnik JLR, indijska Tata, s PSA razpravlja o načinih "integracije po prodaji". Agencija Press Association se je sklicevala na neimenovane vire, da so dokumenti o prodaji oziroma integraciji JLR in PSA praktično nared za podpis.
Vendar pa so pri Tata Motors kasneje v kratkem sporočilu "govorice" označili za neresnične. Kaj več niso želeli povedati.
PSA potrebuje odskočno desko
Šef PSA Carlos Tavares sicer po pisanju Automotive News že dlje časa išče poti, kako bi evropskemu koncernu utrl širšo pot na ostale globalne trge. Tako naj bi bili v igri po tesnejšem sodelovanju tudi koncerna General Motors in Fiat Chrysler Automobiles.
Družba Jaguar Land Rover je v rokah Tate od 2008, ko so jo kupili od Forda. JLR ima tako kot Tata v zadnjem veliko poslovnih težav, proizvajalca je prizadel padec prodaje na Kitajskem, ogromne investicije, ki jih je povzročil odmik od dizelskega pogona, navsezadnje pa tudi negotovost zaradi brexita na najpomembnejšem britanskem tržišču.
dezurni@zurnal24.si
Francozi so lepo tiho in brez kakšnega posebnega pompa izdelujejo in razvijajo kvalitetne avtomobile in nove tehnologije v njih. Kot …