Med njimi izstopa projekcijski zaslon, ki se razteza preko celotnega vetrobranskega stekla in potnikom zagotavlja »izkušnjo mešane resničnosti« med resničnim in virtualnimi svetovi.
Študija bo ostala na tej stopnji in z nje ne bo nikoli nastal serijski BMW, pravijo na Bavarskem, vendar pa kljub temu napoveduje funkcije in tehnologije, ki bodo našle pot v njihove prihodnje serijske modele, jih spremenile v »portale v digitalni svet« in močno presegle današnje glasovno upravljanje ali asistenčne sisteme. Prvi projekcijski zaslon v širini vetrobranskega stekla naj bi se v prvih BMW-jih pojavil leta 2025.
Pomen digitalizacije
BMW-jev izvršni direktor Olive Zipse je na predstavitvi študije v Las Vegasu povedal, da BMW s svojo študijo izpostavlja velik pomen digitalizacije v njihovih izdelkih prihodnjih generacij. Šef razvoja Frank Weber je k temu dodal, da bo tisti, ki bo obvladal integracijo vsakdanjih digitalnih svetov v avtomobil na vseh ravneh, obvladal tudi prihodnjo proizvodnjo avtomobilov.
Velik projekcijski zaslon je sicer najbolj očitna novost, ki jo napoveduje študija, vendar pri BMW-ju večji pomen dajejo vmesniku »Mixed Reality Slider«, drsniku na armaturni plošči, ki v kombinaciji z zaslonom predstavlja osrednji kontrolni sistem avtomobila. Z uporabo tipal na drsniku lahko namreč vozniki odločajo, koliko digitalne vsebine si želijo na zaslonu. Izbirajo lahko med petimi fazami: analogno, s podatki, ki so pomembni za vožnjo, infotainmentom, projekcijo obogatene resničnosti ali vstop v virtualni svet. K temu svoje dodajo še zatemnjene šipe, ki potnikom pomagajo pri dojemanju »izkušnje mešane resničnosti«.
Digitalna duša
Pri BMW-ju pravijo, da ima njihova študija tudi digitalno dušo. Uporabniki namreč lahko avtomobil programirajo tako, da jim pripravi personalizirani pozdrav iz grafičnih elementov, svetlobe in zvočnih učinkov. Žarometi in zaprti ledvični poleg tega tvorijo »figitalno« (fizično-digitalno) ikono, ki vozilu omogoča tvorbo različnih obraznih izrazov in občutenj, kot so veselje, osuplost ali odobravanje.
Pri BMW-ju izrecno poudarjajo, da študija ne napoveduje nobenega prihodnjega serijskega predstavnika Neue Classe, ampak je le prikaz njihovih pogledov na digitalizirano realnost. In kaj pomeni »Dee«? To je kratica sestavljanke »Digital Emotional Experience« (digitalno čustvena izkušnja).
Ko boš stal pred rdečo na semaforju,bo avto to zaznal....in začel predvajati reklame😂....in ce jih ne boš želel gledati...boš imel …
Tole o dusi....taksen avto ima toliko duse kot kaksen telefon. Torej popolnoma nic zero nula
Kaj pa zanesljivost? Bo zmogel 400, 500 tisoč km brez avtovleke?