BMW ukinja zadnji model z atmosferskim motorjem

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Po poti dinozavrov.
Oglej si celoten članek

Razvoj električnih avtov je v zadnjih letih storil velik korak naprej. Dokaz za to je BMW i3, ki je prvič prišel na cesto leta 2013, takrat še z 22 kWh baterijo ter dosegom 130 km z enim polnjenjem. 

Baterijo in nasploh celotno tehnologijo, ki skrbi za pogon, so Nemci nato ves čas izpopolnjevali, tako da ima i3 modelnega leta 2019 doseg z enim polnjenm okoli 250 kilometrov.

Ta napredek pa ima za posledico, da so se pri BMW odločili končati s proizvodnjo različice s podaljševalnikom dosega REx. Ta je bil ves čas dodatna opcija za tiste manj zaupljive uporabnike, ki so se bali, da bi ostali sredi ceste brez energije v bateriji. REx ima namreč vgrajen mali dvovaljni motor, ki deluje kot bencinski agregat za polnjenje baterije. Zadnja različica REx ima tako skupni doseg 320 kilometrov.

Foto: Anže Petkovšek bmw i3

Ker je razlika med povsem baterijskim vozilom postala zelo majhna, pri BMW ne vidijo več razloga, da bi vztrajali s tehnologijo podaljševalnika dosega. S tem pa se nehote poslavlja čisto zadnji atmosferski motor, ki ga BMW še vgrajuje v serijske avtomobile, poroča Autoblog.nl.

Pa še ta motor sploh ni originalno od BMW, saj so si 650 kubičen agregat sposodili iz motornega skuterja BMW C650. Agregat zanj pa izdeluje nihče drug kot tajvanski KYMCO. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.