Ideja naročine za gretje sedežev, s katero je BMW pred dobrim letom močno razburil avtomobilsko srenjo, je uradno pokopana. Avtomobilisti v novi stvarnosti sprememb z manj potrebe po klasičnih servisnih storitvah in vse večjem poudarku na digitalizaciji mrzlično iščejo nove vire dohodkov.
Pri BMW so napovedali, da bodo uvedli naročnino za določene funkcionalnosti v avtu. Čeprav bi bil avto ob nakupu že opremeljen z vsemi potrebnimi napeljavami in bi bil proizvodni strošek že vključen, pa bi bilo za delovanje treba plačevati naročnino. S plačljivmi funkcijami so si pri BMW obetali, da bodo do konca desetletja generirali še okoli pet milijard prihodkov.
Med najbolj izpostavljenimi funkcijami je bilo gretje sedežev, ki je pri novodobnih avtih predvsem višjega cenovnega razreda samoumevno. Na mesec bi morali za tople zadnjice in hrbte plačati še okoli 20 evrov.
Odziv kupcev je bil pričakovano skrajno negativen do takšnih idej. Pri BMW so zdaj potegnili ročno zavoro. Član upravnega odbora Pieter Nota, zadolžen za prodajo, je to potrdil za Autocar. "Ljudje imajo občutek, da plačujejo dvakrat. Kar sicer ni res, ampak vedno pravim, da je percepcija dejanska realnost. Zato smo s tem prenehali."
Vendar pa to velja le za funkcijo gretja sedežev. Številne druge funkcije (funkcije povezljivosti ...) bodo tako kot pri ostalih proizvajalcih ostale plačljive.
Če bi se ta ideja prijela, bi lahko v bodoče pričakovali, da bomo plačevali naročnino za vžig motorja in podobne …
Vse je že noro
Ideja o gretju po 20€ na mesec…v mescih ko to sploh rabis…ne je predrago….bodo raje ceno avta ze v startu …