BMW je razkril, kako bi lahko bila videti notranjost vozila in uporabniški vmesnik prihodnosti. Hiter napredek povezovanja voznika, vozila in zunanjega okolja postaja vse bolj intenziven in ponuja nove storitve. Enega izmed primerov novih tehnologij v brezhibno povezanih vozilih omogoča AirTouch. Ta oprema podpira intuitivno upravljanje razvedrilnih, navigacijskih in komunikacijskih funkcij z enostavno uporabo dlanskih kretenj.
AirTouch omogoča, da se zaslon vozila upravlja kot zaslon na dotik brez dejanskega stika s površino. Senzorji zaznajo premik rok v območju med sredinsko konzolo in notranjim vzvratnim ogledalom. To voznikom ali potnikom omogoča, da spremenijo žarišče na površini velikega panoramskega zaslona. Enostavna potrditev izbere ustrezen menijski ukaz ali aktivira ikono.
Senzorji na instrumentni plošči omogočajo upravljanje v 3D
Pred enim letom je BMW na sejmu CES že predstavil novo upravljanje s pomočjo kretenj. Z enostavnim premikanjem prstov se lahko izvajajo ukazi, kot je nastavitev glasnosti ali sprejem dohodnih klicev. Ta tehnologija je danes že na voljo v novem BMW serije 7. AirTouch predstavlja naslednji korak naprej. Senzorji, ki so nameščeni v območju instrumentne plošče, se odzivajo na premik roke in s tem podpirajo tridimenzionalno upravljanje. Premikanje roke ali kretnja aktivira vsebinske površine na velikem panoramskem zaslonu.
AirTouch ima še eno možnost potrditve dejanja. Skrit gumb je nameščen na volanskem obroču. Nahaja se na levi strani in je enostavno dosegljiv s palcem. Ko se menijski ukaz ali ikona lahko aktivira, gumb posveti. Rahel dotik je dovolj, da se aktivira želeni program ali spremeni nastavitev. Tudi potnik ima na voljo podoben gumb, ki se nahaja na bočni letvi v območju vrat. Potniki lahko s tem uporabljajo eno roko, da brskajo po meniju, z drugo pa zelo hitro potrdijo želene vnose.
Uporabne bližnjice
Inteligentno upravljanje menija zmanjša število korakov, ki so potrebni za izbiro. Na primer, ko aktivirate telefonsko tipkovnico, sistem avtomatsko prikliče stike ali klicne sezname na zgornjo izbirno raven, tako da se klic lahko opravi le še z enim korakom. Sistem prepozna, katera izbira in nadzorni koraki so potrebni v nadaljevanju in jih prikaže vnaprej. To vozniku omogoča, da vso svojo pozornost posveti cesti pred seboj ali pa mu nudi dodatne možnosti udobnega upravljanja, ko vozilo potuje v visoko avtomatiziranem načinu.