Serijski model se po zagotovilih Bavarcev ne bo bistveno razlikoval od koncepta, ki je plug-in hibrid s petimi sedeži. Pogon sestavlja kombinacija novega 1,5-litrskega trivaljnega bencinskega motorja in elektromotorja, menjalnik je osemstopenjski, baterije pa litij-ionske. Pogon je na vsa štiri kolesa, bencinski motor poganja prednji kolesi, elektromotor pa zadnji.
Kombinirana moč je 140 kilovatov (190 KM), kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v osmih sekundah, največja hitrost je okoli 200 km/h, povprečna poraba goriva pa po tovarniških podatkih 2,5 l/100 km. Emisija CO2 je manjša od 60 gramov na kilometer poti. Avtomobil lahko poganja tudi le elektromotor, takrat je doseg omejen na 30 kilometrov.
Koncept je narejen na UKL1 platformi, serijski model (najverjetneje pod imenom BMW serije 1 Gran Turismo) bo imel prednji pogon, opcijsko pa naj bi bil na voljo tudi s pogonom 4x4.
Specializirana nemška avtomobilska revija AutoBild ocenjuje, da naj bi serijski primerek stal okoli 26-tisoč evrov.
BMW predstavlja najmanjši gran turismo
BMW bo na avtosalonu v Parizu predstavil koncept Active Tourer, ki je najava za njihov najmanjši model iz serije Gran Turismo – serije 1 GT.