Tako kot BMW serija 1, je tudi serija gran coupe osnovana na platformi za vozila s pogonom spredaj. Kljub temu bodo nekatere različice na voljo s štirikolesnim pogonom xDrive.
V primerjavi s serijo 2 coupe ima gran coupe več prostora za potnike na zadnji klopi (+3,4 centimetre za kolena), je bolj uporaben in praktičen, s tem pa bolj udoben. V dolžino meri 4,56 metra, prtljažnik pogoltne za 450 litrov prtljage.
V motorni paleti bodo svoje mesto našli tri- in štirivaljni turbo motorji z močjo do 225 kilovatov (306 KM). Češnja na vrhu torte bo različica M235i xDrive gran coupe, kar pomeni 2,0-litrski štirivaljni turbo bencinski motor z omenjenih 225 kW/306KM in navorom 450 Nm, ki bo moč na vsa štiri kolesa prenašal s pomočjo 8-stopenjskega steptronic sport samodejnega menjalnika.
M235i xDrive gran coupe bo poseben zaradi aero body kita (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor), bolj izraziti so slavne ledvičke spredaj, zadaj so kromirani zaključki izpušne cevi, večja so aluminijasta platišča, ima tudi športno vzmetenje in tudi športno urejeno kabino (M sport sedeži in volan).
Nedavno predstavljeni BMW M135i xDrive z istim motorjem z mirovanja do 100 km/h pospeši v 4,8 sekunde, največja hitrost je 250 km/h, zato lahko podobne karakteristike pričakujemo tudi od M235i xDrive gran coupeja.
Neuradno se govori še o enem modelu iz serije 2, in sicer gran coupe s priključno hibridnim pogonom, ki kombinira 1,5-litrski trivaljni turbo bencinski motor, elektromotor in litij-ionske baterije. Nosil naj bi oznako 225e gran coupe, omogočil pa bi do 50 kilometrov električne vožnje z enim polnjenjem baterije.
Pa kdo razen ćefurjev,ki si s temle bavarskim sranjem želijo naredit višji družbeni status,sploh vozi in kupuje ta jajca?
Končno BMW ki ima ledvičke, luči in masko v nekem proporcu in je kljun avta všečen. Potem pa vse zajeb... …