Po mesecih ugibanj je torej karavanska različica admiralske petice zapeljala na ceste. Kakšen je torej športni avtomobil, ki si prvo polovico karoserije deli z limuzinskim BMW-jem M5, a temu dodaja tudi bolj praktičen karavanski zadek?
Kot rečeno, je sprednji del enak kot na limuzinskem M5, kar pomeni agresivni videz malce razširjene karoserije v primerjavi s serijsko petico ter nizki agresivni prednji odbijač. Tu je tudi povečano število aerodinamičnih dodatkov in vodov zraka, ki tam niso zaradi lepšega, ampak služijo natančno določenemu namenu, ter osvetljeni ledvički. K temu je treba dodatki še razširjene vdolbine za širša kolesa na 20-palčnih platiščih spredaj ali 21-palčnih zadaj.
Zadek pa je seveda drugačen in ga od "običajnih" karavanov serije 5 ločijo predvsem agresivni strešni spojler, drugačen zadnji odbijač in zadnji difuzor. Podobo pa zaokrožita še dva para izpušnih cevi.
Notranjost je urejena enako kot v limuzinskem BMW-ju M5, kar pomeni, da izstopa predvsem široki ukrivljeni zaslon iz 12,4-palčnega zaslona instrumentne plošče in 14,9-palčnega zaslona infozabavnega sistema. Tu so še specifični volan serije M z rdečima stikaloma in športni sedeži z rdečimi poudarki. V zadku pa je prtljažnik z osnovnimi 500 litri in povečljivostjo na 1.630 litrov, ki jo dosežemo z zlaganjem zadnje klopi v razmerju 40:20:40. Zanimivo je, da lahko BMW M5 touring kljub zelo športni naravi vleče prikolico do največje mase 2.000 kilogramov.
Za pogon skrbi enak priključno-hibridni pogonski sklop kot v limuzinskem BMW-ju M5. V njem so združeni 4,4-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor, ki skupaj zagotavljata moč 535 kilovatov in navor natanko 1.000 njutonmetrov, kar je dovolj, da športni karavan v zgolj 3,6 sekunde doseže 100 kilometrov na uro. Baterija s kapaciteto 18,6 kilovatne ure pa mu zagotavlja tudi malce manj športnih 60 kilometrov električne vožnje.
V nasledni verziji M5 bodo pa kr slona predstavli. Avto je z vsako verzijo tezji in s slabsimi performansami…in o …