BMW nam je vrnil črko M v obliki športnega karavana serije 5

Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring Foto: BMW BMW M5 touring
Z novo serijo petice je BMW po skoraj poldrugem desetletju poleg limuzine M5 predstavil tudi njeno karavansko različico, BMW M5 touring.
Oglej si celoten članek

Po mesecih ugibanj je torej karavanska različica admiralske petice zapeljala na ceste. Kakšen je torej športni avtomobil, ki si prvo polovico karoserije deli z limuzinskim BMW-jem M5, a temu dodaja tudi bolj praktičen karavanski zadek?

Foto: BMW BMW M5 touring

Kot rečeno, je sprednji del enak kot na limuzinskem M5, kar pomeni agresivni videz malce razširjene karoserije v primerjavi s serijsko petico ter nizki agresivni prednji odbijač. Tu je tudi povečano število aerodinamičnih dodatkov in vodov zraka, ki tam niso zaradi lepšega, ampak služijo natančno določenemu namenu, ter osvetljeni ledvički. K temu je treba dodatki še razširjene vdolbine za širša kolesa na 20-palčnih platiščih spredaj ali 21-palčnih zadaj.

Foto: BMW BMW M5 touring

Zadek pa je seveda drugačen in ga od "običajnih" karavanov serije 5 ločijo predvsem agresivni strešni spojler, drugačen zadnji odbijač in zadnji difuzor. Podobo pa zaokrožita še dva para izpušnih cevi.

Foto: BMW BMW M5 touring

Notranjost je urejena enako kot v limuzinskem BMW-ju M5, kar pomeni, da izstopa predvsem široki ukrivljeni zaslon iz 12,4-palčnega zaslona instrumentne plošče in 14,9-palčnega zaslona infozabavnega sistema. Tu so še specifični volan serije M z rdečima stikaloma in športni sedeži z rdečimi poudarki. V zadku pa je prtljažnik z osnovnimi 500 litri in povečljivostjo na 1.630 litrov, ki jo dosežemo z zlaganjem zadnje klopi v razmerju 40:20:40. Zanimivo je, da lahko BMW M5 touring kljub zelo športni naravi vleče prikolico do največje mase 2.000 kilogramov.

Foto: BMW BMW M5 touring

Za pogon skrbi enak priključno-hibridni pogonski sklop kot v limuzinskem BMW-ju M5. V njem so združeni 4,4-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor, ki skupaj zagotavljata moč 535 kilovatov in navor natanko 1.000 njutonmetrov, kar je dovolj, da športni karavan v zgolj 3,6 sekunde doseže 100 kilometrov na uro. Baterija s kapaciteto 18,6 kilovatne ure pa mu zagotavlja tudi malce manj športnih 60 kilometrov električne vožnje.

dezurni@styria-media.si

Foto: BMW BMW M5 touring

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 07:18 17. Avgust 2024.

    V nasledni verziji M5 bodo pa kr slona predstavli. Avto je z vsako verzijo tezji in s slabsimi performansami…in o …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.