Tako je na novinarski konferenci v ljubljanski Kristalni palači, v kateri so novi prostori slovenske podružnice koncerna BMW, pojasnil novi generalni direktor podjetja BMW Group Slovenija Lothar Schupet, ki je na tem položaju od konca lanskega leta. "Ta cilj imamo tudi za naslednja leta," je povedal Schupet in dodal, da imajo trenutno okrog 30-odstotni tržni delež.
Svoje poslovanje v naslednjih letih bodo sicer osredotočili na tri glavne stebre. Prvega predstavljajo novi proizvodi oziroma modeli vozil, med prvimi na trg prihaja mini paceman in BMW serije 3 gran tourismo, drugega dobra trgovska mreža, tretjega pa učinkovita in osredotočena organizacija.
V zvezi z informacijami o možnosti, da bi BMW v prihodnosti investiral tudi v Sloveniji, je Schupet dejal le to, da ni sprejete še nobene dokončne odločitve, da pa vedno iščejo investicijske priložnosti.
Novembra lani se je zdaj že nekdanji minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Radovan Žerjav sestal s predstavniki družbe BMW v Münchnu. Po srečanju je dejal, da predstavniki uprave BMW razmišljajo o možnostih investiranja na območju jugovzhodne Evrope, v okviru katere je možna kandidatka za investicije tudi Slovenija.
BMW: Med kandidatkami tudi Slovenija
Nemški avtomobilski proizvajalec BMW Group želi na slovenskem trgu znova postati prvi v razredu luksuznih oziroma tako imenovanih premium vozil. V letu 2012 so namreč ta položaj izgubili, rezultati dosedanjega poslovanja v letu 2013 pa kažejo v smeri ponovne osvojitve prvega mesta.
Da bi zaradi povečanja tržnega deleža BMW vlagal v Slovenijo je novinarska buča. BMW ceni lojalnost in pa resnost .. …
Ne vem no. Bolj butastega prispevka že dolgo ni bilo na tem portalu. Naj mi avtor pojasni kakšno vezo ima …