Chevrolet corvette C8 je ponos ameriške avtoindustrije, osma generacija se lahko enakovredno kosa s klasičnimi športnimi avtomobili, ki jih izdelujejo druge znamke od Porscheja in Ferrarija naprej. "Veto" poganja 6,2-litrski bencinski V8 z močjo do 369 kW (502 KM).
Oktobra letos jo bodo začeli prodajati tudi v Evropi, cena bo okoli sto tisoč evrov.
Ena od novosti zadnje generacije, ki je bila predstavljena leta 2019, je prav voznikova digitalna instrumentalna plošča.
Pozorno oko nekega uporabnika je šele pred kratkim ugotovilo zanimivo podrobnost - ob robu plošče, kjer je mesto za različne opozorilne lučke, je tudi silhueta tuljavice. Gre za kontrolno lučko, ki je vezana izključno na dizelske motorje, saj je namenjena opozarjanju na napako grelnih svečk oziroma drugih specifičnih napak dizelskega motorja.
Športni dvosed z enim najhitrejših krogov na slovitem Nürburgringu z lučko za napako na dizelskem motorju? To se pač sliši čudno.
Ko so pri spletnem portalu Jalopnik glede namembnosti zastavili vprašanje proizvajalcu General Motors, so dobili odgovor, da simbol tuljave na stekelcu z opozorilnimi lučkami nima nobenega namena in je zgolj posledica standardiziranih procesov pri izdelavi komponent znotraj koncerna.
Z drugimi besedami, v njihovega paradnega konja je najcenejše vgraditi kos instrumentalne plošče, ki ga je mogoče izkoristiti tudi za kakšnega počasnega velikega dizelskega suva.
Glede na odmev v javnosti, ki ga je dobil znak s tuljavo, pa so pri General Motorsu obljubili, da ga bodo v prihodnosti odstranili iz corvette.
O presenetljivem "velikonočnem jajcu" v corvetti so se seveda uporabniki Reddita na dolgo razpisali. Med zanimivejšimi idejami, čemu bi lahko služil prižgan simbol vijačnice, je "čas za piruete," spet drugi uporabnik pa kot "GM insajder" napoveduje, da bo corvetta prihodnje leto dobila heavy-duty različico z vlečno maso sedmih ton.
Tudi bencinski clio 2 ima takšno lučko. Tako da ni namenjena izključno dizelskim motorjem. Pomeni pa, da je prišlo do …