Še pred kratkim je velika večina karavanov in enoprostorcev iz salonov zapeljala z dizelskim motorjem. Atmosferski bencinarji s prostornino okoli dveh litrov so bili pri Fordu rezervirani malodane za posebneže, ki so jih pogosti obiski črpalke motili precej manj kot nekoliko počasnejši in glasnejši, a zato odzivnejši dizli.
Lažji lažje skozi ovinke
Povprečna poraba je v primerjavi s prejšnjo generacijo motorja tako kot izpusti manjša za okoli 20 odstotkov, na testu pa se nam je vrtela od 7,6 do 8,7 litra. V tem pogledu je alternativni 2,0-litrski dizel s 103 kilovati varčnejši, odvisno od modela in opremskega paketa pa dražji za okoli 2.000 evrov. Na drugi strani je glavna prednosti bencinskih fordov njihova dinamičnost, ki se zaradi lažjega nosu pokaže predvsem v ovinkih. Ker gre za družinske avtomobile, ni nepomembno dejstvo, da se pozimi notranjost ogreje hitreje.
Pred izbiro je torej treba izračunati, koliko in kakšne kilometre nameravamo z avtomobilom prevoziti na leto, koliko časa ga bomo imeli in kakšne stroške pričakujemo.