"Dovolj je čakanja, pokažimo Sloveniji, kaj imamo v naših salonih in v naši paleti," je bil pred novinarji ob predstavitvi razlogov za organizacijo avtosalona vzhičeno razpoložen Marjan Murn, predsednik sekcije za osebna vozila pri Gospodarski zbornici Slovenije in direktor prodaje pri Renault-Nissan Slovenija.
Na Gospodarskem razstavišču bo med 27. 3. in 2. 4. potekal avtomobilski salon. Organizatorji pravijo, da bo 24. po vrsti, a bo hkrati prvi po desetih letih. Murn pravi, da je čas krize minil in sedaj pravi trenutek za spodbudo kupcev "k intenzivnejšemu razmišljanju o nakupu novega avta."
Na salonu bodo lahko videli, otipali in tudi doživeli avte in jih primerjali med seboj, kot jih sicer nikoli ne morejo, je napovedal Murn. Seznanili se bodo lahko tudi z naprednimi tehnologijami, ki krojijo moderna štirikolesa. Po salonu bo organizirano vodenje, ob njegovem robu bodo potekale strokovne razprave.
Murn je za Žurnal24.si pojasnil, da si bodo prizadevali na avtosalonu pokazati čim več novosti, ki bodo svetovno premiero doživele le tri tedne prej na avtosalonu v Ženevi. Težavo bo predstavljalo le dejstvo, da bo hkrati z ljubljanskim potekal tudi večji avtosalon na Kitajskem, zato posamezne znamke nekaterih novosti ne bodo mogle še pripeljati do Ljubljane. Vseeno pa bo ljubljanski avtosalon s pričakovanim obiskom med 80 in 100 tisoč obiskovalci eden večjih v Evropi in med največjimi v regiji.
Sekcija namerava odslej avtosalon pripravljati vsako drugo leto izmenjevaje z Zagrebškim avtosalonom, a bo veliko odvisnega od letošnjega odziva obiskovalcev. Njim bodo namenjene tudi posebne linije ljubljanskega LPP, saj bodo s kupljeno karto lahko brezplačno parkirali na P+R parkiriščih in se nato z avtobusi pripeljali do vrat salona.
Na avtosalonu bo sodelovala večina znamk, a manjkalo bo kar nekaj pomembnih imen: BMW, Kia, Volvo, Jaguar in Land Rover, v zraku so še tudi blagovne znamke Fiat, Alfa Romeo in Jeep.
dezurni@zurnal24.si