Prodaja. Slovenci kljub krizi še vztrajno kupujemo nove avtomobile. Lani je bilo pri nas prvič registriranih okoli 65 tisoč osebnih avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil, kar je skoraj dvakrat več kot na Hrvaškem.
Letos naj bi številke ostale na podobni ravni, tudi po zaslugi poplave majhnih modelov, ki bodo letos prvič zavili na naše ceste. Kar nekaj bo takih, ki bodo v osnovni različici stali pod deset tisočakov.
Prvi izmed njih bo novomeški twingo, ki bo naprodaj že januarja, februarja pa mu bo sledilo glavno Volkswagnovo orožje up!. Z ESP bo pri nas stal 8.280 evrov. Veliko novosti bo razkril marčevski avtosalon v Ženevi, med njimi peugeota 208, ki k nam prihaja maja, že v prvem četrtletju pa naj bi dočakali tudi drugo generacijo pande. Pri Fiatu napovedujejo, da bo začetna cena v večini evropskih držav nižja od desetih tisočakov.
Elektriko poganjajo subvencije
Večina vseh ključnih akterjev pri nas se že dlje časa pripravlja na električno mobilnost. Distributerji električne energije bodo že ponujali kartico, s katero se boste lahko identificirali na javnih polnilnih mestih. V letu 2011 smo dobili tudi subvencije za ekovozila, ki pa bodo za pravi zagon prodaje potrebne tudi v prihodnje. Le tako uvozniki pričakujejo pomik naprej pri prodaji hibridnih in električnih modelov.
Chevrolet volt in opel ampera bosta ob štiri tisoč evrih državnih subvencij cenejša od 40 tisoč evrov, svoja ekoorožja bo ponudil Renault, pri Peugeotu, Fordu, Volvu in Toyoti stavijo na hibride.
V Sloveniji
Od modelov, ki so pri nas priljubljeni, prihajajo hyundai i30 in kia cee'd, audi A3 in volkswagen golf sedme generacije. Od eksotov bo novost chevrolet camaro.
Avtomobilske novosti 2012
Med novinci na našem trgu bodo letos manjši modeli, kot so renault clio, volkswagen up! in peugeot 208, velika novost bo tudi sedma generacija golfa. Prvi del novosti si lahko ogledate v fotogaleriji spodaj. Pri nekaterih so že znane tudi slovenske cene.