Njegovi najpomembnejši lastnosti v primerjavi s konvencionalnimi materiali sta bistveno manjša masa in izjemna trdnost, zato omogoča vgradnjo bistveno tanjših sestavnih delov, slednje pa prispeva tudi k prihranku pri količini uporabljenega materiala.
Uporaba novega materiala pri sprednjem in zadnjem odbijaču se tako odraža v 20-odstotnem prihranku pri masi teh sestavnih delov, hkrati pa nov postopek proizvodnje, ki ga omogoča izraba lastnosti umetnih smol, skrajša čas hlajenja pri ulivanju posameznega odbijača. Pretočne lastnosti novega materiala so pri Mazdi s pomočjo CAE-tehnologije še dodatno optimizirali, s tem pa prepolovili čas ulivanja posameznega odbijača. Skupni rezultat celotnega postopka pa je torej tudi prihranek energije, porabljene pri procesu ulivanja.
Masa plastičnih delov, še posebej odbijačev, ima velik neposreden vpliv ne samo na vozne lastnosti, temveč tudi na porabo goriva, hkrati pa morajo prav odbijači biti izjemno trdni ter imeti sposobnost absorpcije velike količine energije, ki se sprosti pri trku.
Mazdi je uspelo izolirati sorodni komponenti umetne smole, ki ju najdemo v polipropilenu in gumi, a se razlikujeta po svojih lastnostih, ter ju sestaviti v dvoplastno strukturo. Takšna zasnova omogoča odlično zlepljanje samega materiala z barvo zunanjosti avtomobila, hkrati pa visoko rigidnost in možnost absorpcije pri trku, in to kljub bistveno manjši debelini.
Avtomobili bodo iz umetne smole
Mazda Motor Corporation je v sodelovanju s podjetjem Japan Polypropylene Corporation razvila nov material na osnovi umetnih smol, ki ga bo mogoče uporabiti za nekatere avtomobilske sestavne dele.