Ford Fiesta naj bi bil avto, namenjen ženskam. A ko sem ga dobila na test, mi je moj dragi takoj rekel: "U, grem lahko en krog?"
Ne, sem rekla. Ti imaš svojega Focusa, jaz imam zdaj Fiesto. Je pa zato užival kot sopotnik in mi pridno dajal informacije o tem "ženskem" avtomobilu.
Čeprav na začetku nisem povsem razumela, od kod navdušenje nad tem jeklenim konjičkom, saj sploh nima senzorjev za parkiranje (halo?), me je hitro prepričal s sistemom start in stop, ter s pametnim računalnikom, ki sam predlaga, kdaj je najbolj varčno prestaviti v višjo predstavo. Odlično, saj nerada obiskujem bencinsko črpalko in hujšam svojo denarnico.
Foto: Žurnal24
Ford fiesta ECOnetic
Na zunanjost ne dam veliko, na platišča se ne spoznam, na barve pa malce bolj. Zato preidimo k notranjosti. Ta je prostorna, vizualno pa precej povprečna. Armaturna plošča je za moje poglede precej zastarela, kar lahko potrdi tudi dejstvo, da naj bi jo pri Fordu oblikovali po vzoru Motorole, ki pa je že pred časom izgubila svoj čar (ja, priznam, to zanimivost mi je zaupal moj fant). Tudi skupina gumbov, ki je razvrščena po vzoru mobilnikov, je precej nerodna za uporabo. Saj veste, ženske vedno potrebujemo nekaj več, nekaj, kar nam spodnese tla pod nogami.
Foto: Žurnal24
Ford fiesta ECOnetic
Lepo me je presenetila vožnja, ki je lahkotna in kot omenjeno zelo varčna. Če si boste dovolili malce več in rahlo prekoračili prometne predpise, bo poraba precej sprejemljiva, približno 5,2 na 100 kilometrov. No, dokler za volan ne bo sedla vaša boljša polovica ...
Podatki o vozilu: (Ford fiesta ECOnetic)
Motor: dizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.540 cm3
Moč: 70 kW (95 KM)
Navor: 205 Nm
Testna poraba: 5,0 litra/100 km (mešani cikel), izpust 87 g CO2/km
Zmogljivosti: 178 km/h, pospešek 12,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D, Š, V): 3.958, 1.722, 1.481 mm; medosna razdalja: 2.490 mm
Prtljažnik: 295 litrov
Cena: 13.390 evrov (testni)
Ženska ocenjuje avto? Halo pa še nič sram je ni glede na njeno laično strokovnost. Parkirni senzorji: - kakšna neumnost, …