No, ne ravno pravi ferrari, temveč čudo, ki bo zgrajeno na osnovi karoserije modela 599 GTB. Avtomobil letalo se bo imenoval autovolantor, izdelala pa ga bo družba Moller International, ki se že vrsto let ukvarja z izdelavo kombiniranih vozil za po zemlji in po zraku.
5,9 metra dolgi autovolantor bo lahko vzletel navpično in v zraku lebdel podobno kot helikopter. Po zraku bo lahko prevozil okoli 120 kilometrov, po običajni cesti pa okoli 240 kilometrov. V takšnem režimu bo lahko dosegel hitrost do 160 km/h, v zraku pa 240 km/h. Dosegal bo lahko višino do 1500 metrov.
Osem motorjev na potisk
Kalifornijsko podjetje poudarja, da bi bilo vozilo idealno za izogibanje mestni gneči, saj bo
z njim voznik pilot enostavno "skočil v zrak" in se odpeljal do bližine cilja, tam pa pristal in se
do končne destinacije pripeljal po trdnih tleh. Skrivnost autovolantorja je v njegovem hibridnem
pogonu, ki poganja osem motorjev na potisk,
štirje so pod motornim pokrovom, štirje pa na zadnji strani za sedežema
obeh potnikov.
Skupaj pridelajo konkretnih 590 kW (800 KM). Štirje večji motorji so namenjeni dviganju avtomobila, manjši pa skrbijo za potiskanje vozila naprej in nazaj ali pa ostanejo nevtralni, ko autovolantor lebdi. Ko se premika po zraku, podobno kot pri helikopterju spusti nos ter se nagiba levo ali desno med obračanjem. Pri manevriranju v zraku so v pomoč tudi sprednja in zadnja krila. Sprednja se na tleh pospravijo, zložijo se tudi zadnja, a še naprej služijo kot spojler.
Tudi na tleh avtomobil ženejo motorji na usmerjen potisk, a s prilagojeno močjo. Model za autovolantor je že omenjeni ferrari, saj je po mnenju inženirjev oblikovno najbolj primeren za potrebe projekta. To so potrdili tudi prvi testi makete v naravni velikosti v zračnih tunelih. Razvijalci so bili nad rezultati navdušeni, saj tako dobrih rezultatov na začetku niso pričakovali.
Zaradi autovolantorja bo, če bo resnično postal stalnica na nebu, treba spremeniti precej predpisov, lastniki pa bodo morali opraviti posebne tečaje. V serijski proizvodnji naj bi stal okoli 600.000 evrov, okoli trikrat več kot ferrari 599 GTB. Njegov razvoj financira neki ruski magnat, ki se želi na poti do svojih pisarn v Moskvi izogniti gneči na tleh. Kdaj bo izdelan in pripravljen za polet, še ni znano.